Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصب و راه اندازی دستگاه پیشرفته اندوسونوگرافی در بخش آندوسکوپی بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران همزمان با عید سعید غدیر و با حضور معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرتیپ «سعید شعبانیان» در این مراسم با تشکر و قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران،مسئولان و کارکنان این بیمارستان گفت: کادر درمانی بیمارستان چمران تلاشگرانی هستند که در سنگر ارائه خدمات به نیروهای مسلح از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع تصریح کرد: بحمدالله با تلاش و کوشش مسئولان وزارت دفاع،  گروه مهندسی و بهداشت و درمان وزارت دفاع، زیر ساخت‌ها و بخش‌های درمانی بیمارستان چمران روز به روز متناسب با نیاز پرسنل نیروهای مسلح و بیماران توسعه پیدا کرد و امروز دستگاه پیشرفته اندوسونوگرافی در بخش سونو گرافی این بیمارستان نصب و راه اندازی شد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان مسئولیت خطیر بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران در امر خدمات دهی به نیروهای مسلح و خانواده آنها اظهار داشت: کارکنان و خانواده نیروهای مسلح اعم از ارتش جمهوری اسلامی، سپاه و نیروی انتظامی انتظار دارند به سبب ماهیت وزارت دفاع که رسالت پشتیبانی از نیروهای مسلح در بخش صنعت و خدمات را عهده دار است، خدمات ویژه و شایسته‌ای دریافت کنند و این موضوع وظیفه کادر درمانی بیمارستان چمران را دو چندان می‌کند.

دکتر خراسانی رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران نیز در این مراسم با اشاره به نصب و راه اندازی دستگاه پیشرفته اندوسونوگرافی در بخش اندوسکوپی بیمارستان شهید دکتر چمران گفت: اندوسونوگرافی روشی نوین در درمان و تشخیص بیماری های گوارشی است و به کمک این روش درمانی، تصاویری به مراتب با کیفیت تر نسبت به روش سونوگرافی در اختیار پزشکان و متخصصین قرار می‌گیرد که  گامی بزرگ در تشخیص و درمان بیماری های گوارشی به شمار می رود.

وی کمک به تشخیص بهتر و اندازه‌گیری دقیق تر از ضایعات بدنی مانند بافت‌های بدخیم سرطانی التهاب ها، سنگ های مجاری صفراوی و کیست ها، بررسی دقیق میزان تهاجم توده های سرطانی به ارگان های مجاور، کمک به طیف وسیعی از پزشکان فعال در حوزه‌های درمانی، نمونه برداری از ارگان‌ها و بافت‌های مختلف، انجام برخی اقدامات درمانی مانند تخلیه کیست های کبدی و پانکراس، مرحله یابی کانسرهای مری معده و پانکراس، بررسی بی اختیاری آنال و اسفنگتر داخلی و خارجی و تشخیص فیستول ها و آبسه های اندورکتال و استفاده از رادیوفرکوئنسی در درمان تومورها در ناز مجاری صفراوی و پانکراس از طریق اندوسونوگرافی را از مهترین ویژگی های این دستگاه و این روش درمان برشمرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ارتش بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران نیروهای مسلح وزارت دفاع راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، اولین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین و با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد و آماده ارائه خدمات برای فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • دفاع عجیب خبرگزاری دولت از قلیان پرعارضه اکسیژن
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن