Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان بسیج مستضفین درخصوص حادثه انفجار در بیروت بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

حادثه دهشتناک اخیر بیروت که منجر به از دست دادن صد‌ها انسان شده و به زخمی شدن تعداد زیادی از مردم شریف لبنان قهرمان انجامید موج سنگینی از غم و اندوه را در سراسر عالم به ویژه جهان اسلام و مردم منطقه پدید آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت عزیز لبنان به ویژه مردم صبور بیروت، از دیرباز به مقاومت و ایستادگی شان در برابر ظلم و تجاوز غاصبان صهیونیستی شناخته شده اند. چنانکه این صلابت و ایستادگی، دشمن عنود، لجوج و کودک کش صهیونیست را وادار به زانوزدن و عقب نشینی در برابر عظمت ملت لبنان کرد و سیلی سنگین مقاومت، هیبت پوشالی غاصبان جنایتکار سرزمین‌های اسلامی را به خوبی در هم کوبید.

ملت صبور لبنان جنایت‌های غمناک بزرگی نظیر جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در صبرا و شتیلا را با صلابت و امید گذرانده و شاخه‌های سبز و زیبای زیتون را از دل خرابی‌ها و غم‌ها رویانیده اند. اگرچه عمق فاجعه و خرابی‌های مادی و روانی حادثه اخیر بسیار گسترده و اندوهبار است، اما بی شک عظمت و پایمردی ملت مقاوم لبنان، بسی بیشتر از آن بوده و این مردم تاثیرگذار در سرنوشت جهانی، به راحتی از پس اندوه خرابی‌های آن برخواهند آمد.

سازمان بسیج مستضعفین با تسلیت و ابراز همدردی عمیق نسبت به از دست دادن جمع بی شماری از مردم لبنان در این حادثه تاسف بار، به بازماندگان فاجعه و کل ملت عزیز لبنان، صبر و اجر الهی برای آنان از درگاه الهی مسالت نموده و اعلام می‌دارد که با تمامی توان آماده است تا هرگونه کمک و یاری خود را برای ملت عزیز لبنان به کار گرفته و در این راه ذره‌ای فروگذار نخواهد نمود.

۱۶ مرداد۱۳۹۹

سازمان بسیج مستضعفین»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج مستضعفین انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم