Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامبد جوان، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از لغو پخش برنامه اینترنتی «استندآپ‌شو»، روی آنتن رفتن فصل تازه «خندوانه» در تلویزیون و ساخت سریال «شاخ» برای شبکه نمایش خانگی خبر داد.  

او در متن اینستاگرامی‌اش، درباره لغو برنامه اینترنتی «استندآپ‌شو» نوشته است: « با عذرخواهی از همه عزیزانی که در استندآپ‌شو با ما همراه بودن، داورهای محترم سرکار خانم ویشکا آسایش و سروش صحت عزیز، همه همکاران و عوامل پشت صحنه، تمام شرکت‌کننده‌های محترم و دوستانی که برای شرکت در مسابقه ویدیو ارسال کرده بودند، اسپانسرهای محترم و تماشاچیانی که منتظر پخش برنامه بودن، مسابقه‌ اینترنتی استندآپ شو تعطیل شد و احتمالاً به خندوانه که حدود آبان ماه پخش خواهد شد، منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با نام خنداننده شوی ۳ و البته بزرگ‌تر و خفن‌تر و با فرصت بیشتر برای کمدین‌های جوان.
به احتمال زیاد به تعداد پذیرفته‌شدگان هم اضافه خواهد شد. چه جوریش رو بعداً می‌گم.»

رامبد جوان درباره سریالش در شبکه نمایش خانگی هم توضیح داده: «سریالی را برای نمایش خانگی خواهم ساخت به اسم «شاخ» که ماجرای شکل‌گیری یک گروه موسیقی جوان و پرانرژی و مصمم است. دیرتر اطلاعات بیشتر بهتون خواهم داد. یکی از نکات جذابش اینه که ۵ تا جوان ۲۰ تا ۲۵ سال که هنوز هیچ‌کدام پا به جهان حرفه‌ای نگذاشته‌اند، نقش‌های اصلی رو بازی خواهند کرد. همچنان مشغول تست گرفتن از هنرجوهای بازیگری و البته نوازندگان جوان هستیم.(این راه فعلاً ادامه داره)»

این کارگردان و بازیگر، با گلایه و شکایت از فضای مجازی و رسانه‌ای، ادامه داده است: «جدیداً اخبار پرت‌وپلا راجع به کارهایم در بعضی از بسترهای خبری منتشر شده که به دوستان علاقمند عرض می‌کنم موضوعات کاریم رو خودم از صفحه‌ام منتشر می‌کنم و آنچه که غیر از اینجا منتشر می‌شود (در صورت مغایرت با موضوعات منتشر شده در صفحه‌ من) قطعاً اشتباه و بی اساس است.»

۵۷۵۷

کد خبر 1418925

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رامبد جوان شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس ورزشی و مجری نامدار و پیشکسوت رادیو که چند هفته‌ای در بیمارستان بستری شده بود، دار فانی را وداع گفت.

بیش از نیم قرن فعالیت در تلویزیون و رادیو، مسعود اسکویی را به عنوان یک صدای آشنا در میان ورزش دوستان شناسانده بود. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناختند.

صدای مسعود اسکویی از نیم قرن پیش از این آشنای بسیاری از لحظات ما بوده است. از دورانی که هنوز تلویزیون به بسیاری خانه‌ها راه پیدا نکرده بود و رادیو به ویژه در بحبوحه رقابت‌های ورزشی یک ملت را به هم پیوند می‌داد و مسعود اسکویی یکی از آن صدا‌های ماندگاری شد که بخشی از خاطرات ما را ساخت.

باشگاه پرسپولیس ضایعه درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده آن مرحوم، اهالی ورزش و رسانه و به ویژه رادیو تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت می‌نماید.

منبع: باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد