Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هکر‌ها علاقه دارند در فضای مجرمانه وب برای اطلاعات لاگین مسروقه حساب‌های کاربران پول بپردازند. تاریخ انتشار: 11:40 - 17 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۵۸۴

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: طبق تحقیقات Privacy Affairs که به تحلیل فهرست‌های به فروش گذاشته شده در دارک وب پرداخته است، قیمت‌های متفاوتی برای انواع اطلاعات لاگین حساب‌های کاربران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک حساب فیس بوک هک شده به طور میانگین ۷۴.۵۰ دلار قیمت دارد در حالی که یک حساب اینستاگرام هک شده ۵۵.۴۵ دلار و حساب توییتر هک شده ۴۹ دلار قیمت دارد.

یک حساب جی میل هک شده به قیمت بالاتر ۱۵۵.۷۳ دلار فروخته می‌شود که شاید به دلیل این حقیقت است که دسترسی بیشتری به زندگی طعمه هکر‌ها و سایر حساب‌ها فراهم می‌کند.

هکر‌ها معمولا از حساب‌های ایمیل هک شده برای فریب دادن کاربران برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کنند. طبق گزارش اف بی آی، کلاهبرداری ایمیل در سال ۲۰۱۹ به شرکت‌ها ۱.۷ میلیارد دلار زیان زد و تحقیقات شرکت "فایر آی" نشان می‌دهد که ۹۱ درصد همه جرایم سایبر با یک ایمیل آغاز می‌شود.

حساب‌های سرویس انجام پرداخت که هکر‌ها از آن‌ها برای ارسال پول نقدی و جلوگیری از شناسایی شدن توسط ماموران قانون استفاده می‌کنند، از حساب‌های شبکه اجتماعی هک شده هم گرانتر هستند. هکر‌ها برای استفاده از حساب‌های PayPal هک شده برای انتقال پول از ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار حاضرند به طور متوسط ۳۲۰ دلار هزینه پرداخت کنند.

در این بین اطلاعات کارت اعتباری و کارت‌های بدهی که به فروش گذاشته می‌شوند، قیمت کمتری داشته و به طور متوسط ۱۵ تا ۳۵ دلار هستند، زیرا ردگیری آن‌ها ساده‌تر است.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، در این گزارش به مردم توصیه شده است کلمات عبورشان را مرتب تغییر دهند تا مانع از هک شدن حساب خود شوند.

 

بیشتر بخوانید:  جزئیات حمله هکر‌ها به سامانه مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هکرها فضای مجرمانه حساب ها هک شده هکر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی به محدوده ۷۰ هزار تومان هم رسید، اما از ده روز پیش روند کاهشی به خود گرفته و پس‌از گذشت ۴۰ روز قیمت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومانی برگشت.

هم‌اکنون دلار در بازار آزاد روی پله ۵۹ هزار تومان قرار دارد؛ با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست و دلالان در سایه رفتند به نظر می‌رسد قیمت دلار به روند نزولی خود ادامه دهد و به قیمت‌های پیایین تر نیز برسد.

براساس این گزارش، بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال‌های پایین‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6090852 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • قیمت دلار امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • قیمت طلا افزایش یافت