Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:57:52 GMT

فلیک: بارسلونا تنها مسی نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۱۹۴۶

فلیک: بارسلونا تنها مسی نیست

سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی قاطع برابر چلسی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و به قرعه بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ در دیدار برگشت برابر چلسی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

بایرن در دیدار رفت هم با سه گل چلسی را در هم کوبید تا در مجموع با نتیجه ۷ بر یک به دور بعد صعود کند و حریف بارسلونا در یک چهارم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلیک بعد از بازی گفت: بسیار  خوشحال هستم. به دنبال پیروزی در دیدار برگشت بودیم و بازیکنان بایرن نشان دادند که چقدر تیم قدرتمندی هستند. بازی بسیار خوبی بود و با شایستگی کامل به دور بعد راه پیدا کردیم. ما در دیدار رفت با سه گل به پیروزی دست پیدا کردیم اما همه چیز را تمام شده ندانستیم و برای کسب پیروزی دوباره تلاش زیادی از خود نشان دادیم.

او درباره رویارویی با بارسلونا گفت: آماده این دیدار خواهیم شد.اگر قهرمانی می خواهیم باید برابر هر تیمی با نهایت آمادگی و با تمرکز بالا بازی کنیم. برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید در هر دیداری با تمرکز ۱۰۰ درصد بازی کرد. بارسلونا تنها در مسی خلاصه نمی شود. باید مراقب همه بازیکنان این تیم بود.

فلیک درباره آسیب دیدگی بواتنگ گفت: فکر نمی کنم که آسیب دیدگی او جدی و خطرناک باشد. باید منتظر گزارش پزشکی ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم

آرسنال و چلسی در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی جذاب و دیدنی با برتری 5-0 توپچی‌ها به پایان رسید. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!