Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@13:20:57 GMT

طرح‌های کارآفرینی در دانشگاه علمی کاربردی بوشهر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۸۸۱

طرح‌های کارآفرینی در دانشگاه علمی کاربردی بوشهر اجرا می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر با بیان اینکه کاربینی و کارورزی ماهیت این دانشگاه گفت: در این راستا طرح‌های کارآفرینی در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس ظرفیت‌های استان بوشهر اجراء می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، شبیر اشکپور مطلق ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر ماهیت برجسته آموزش در دانشگاه جامع علمی کاربردی را به کارگیری آموزه‌های کلاس درس در فضای فیزیکی کار و حرفه  تحت عنوان کاربینی و کارورزی دانست و اظهار داشت: 16 مرکز آموزش عالی علمی کاربردی در استان بوشهر راه‌اندازی شده و تاکنون 46هزار نفر فارغ التحصیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  این مرکز آموزش عالی در 4 حوزه صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات و رشته‌های دانشگاهی مرتبط با فرهنگ و هنر فعال است تصریح کرد: از تعداد دانش آموخته‌ این دانشگاه  42 درصد دربخش صنعت، 1.5 درصد در حوزه کشاورزی، 54 درصد در مدیریت و خدمات و 2.5 درصد نیز در رشته‌های دانشگاهی مرتبط با فرهنگ و هنر فارغ التحصیل شدند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر از راه‌اندازی مراکز نوآوری خبر داد و تصریح کرد: 2 مرکز نوآوری در مراکز آموزش علمی کاربردی گروه صنعتی پلیمر بوشهر و کشت و صنعت پاسارگاد تنگستان در حال فعالیت هستند.

 اشکپور تعداد دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر را 8 هزار 300 نفر دانست و بیان کرد: تعداد مدرسان فعال در استان 736 نفر است که در206  کد رشته محل فعال هستند .

وی، با بیان اینکه در 8 شهرستان استان بوشهر مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی فعال است گفت: برای راه‌اندازی این دانشگاه در شهرستان‌های جم و دیر نیازسنجی‌های لازم در حال انجام است که بر اساس ظرفیت‌ها ایجاد می‌شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر با اشاره به امتحانات نهایی از طریق فضای مجازی تصریح کرد: 3 هزار 705  امتحان آنلاین به همراه 44 هزار و 576 دانشجو آزمون برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های مجازی در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی ادامه می‌یابد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی در کشور و استان بوشهر بعضی از دروس نظری از طریق فضای مجازی با اتخاذ برنامه‌ریزی‌های مناسب انجام می‌شود.

بوشهر|75 درصد دانش آموختگان دانشگاه‌های ‌علمی ــ کاربردی شاغل هستند بوشهر|400 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی تحصیل می‌کنند بوشهر| تسهیلات کارآفرینی به دانشجویان جامع علمی - کاربردی پرداخت می‌شود

اشکپور، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید  دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر از 15 شهریورماه گفت: نام نویسی دوره‌های کاردانی و کارشناسی به ترتیب از 4 و 11 شهریور به مدت یک هفته تعیین شده است.

وی، توانمندی استان بوشهر در عرصه‌های مختلف برای مهارت‌افزایی را مورد اشاره قرار داد و افزود:کاربینی و کارورزی ماهیت این دانشگاه و در این راستا طرح‌های کارآفرینی در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس ظرفیت‌های استان بوشهر برذی تربیت انسانی ماهر اجراء می‌شود

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر، به اجرای سطح بندی مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: اجرای سطح بندی اکنون فقط در این زیر نظام اجرا می‌شود  که با توجه به بسته‌های تشویقی تعیین شده ، فضای رقابتی قابل توجهی در بهبود عملکرد مراکز آموزش علمی کاربردی ایجاد کرده  است .

انتهای پیام/190/ ع

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... ارتباط صنعت استان فارس با دانشگاه علوم پایه و علمی کاربردی تقویت شود دستور العمل برگزاری امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد آموزش‌های مجازی در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی ادامه می‌یابد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ارتباط صنعت استان فارس با دانشگاه علوم پایه و علمی کاربردی تقویت شود دستور العمل برگزاری امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شد آموزش‌های مجازی در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی ادامه می‌یابد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۲ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۳ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۴ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۵ گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند ۶ ذخایر آب پشت سدهای آذربایجان‌غربی به ۱۱۲۰ میلیون متر مکعب رسید ۷ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۸ آتش‌سوزی در پردیس ۱ کیش / بخشی از این بازار تخریب شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد لرستان همچنان در وضعیت هشدار کرونا؛ محدودیت‌ها تمدید شد گلستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا؛ برخی اصناف پروتکل‌ها را رعایت نکردند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده لبنان| واکنش شخصیت‌ها به ناآرامی‌های بیروت/ هدف آشوبگران جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد سلیمانی در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی آورده است:

به استناد بند (ب) ماده (۱۰) قانون برنامه ششم توسعه و بند (ب) ماده (۲) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و با توجه به نامه رئیس مرکز حقوقی لوایح و امور مجلس وزارت متبوع به استحضار می‌رساند، لازم است موضوع اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیأت علمی مشمول بند (ب) ماده (۱۰) قانون صدرالاشاره به شیوه زیر اجرایی شده و در این موضوع همه افراد ذی حق مورد ملاحظه و دقت نظر قرار گیرند.

عضو هیئت علمی مشمول این بند و همچنین بند (ز) ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم توسعه به شرط دارا بودن سوابق قبل از استخدام با حداقل مدرک کارشناسی و یکی از شرایط ذیل مستحق دریافت یک پایه به ازای هر سال خدمت بوده و رئیس دانشگاه مکلف به اجرای آن است.

۱- سابقه خدمت تمام وقت در بخش‌های آموزشی پژوهشی وزارتخانه‌های علوم تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و حوزه آموزش و پژوهش سایر دستگاه‌های اجرایی.

۲- سابقه خدمت به عنوان مقامات مندرج در ماده (۷۹) آئین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی.

ارائه گواهی معتبر درباره سوابق خدمت مرتبط از دستگاه‌های ذی‌ربط الزامی است.

همچنین دانشگاه‌ها مکلف هستند از زمان ابلاغ این بخشنامه نسبت به بررسی و تعیین تکلیف همه اعضای هیئت علمی مشمول اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرا طرح‌های پرورش ماهی در روستاهای ساحلی استان بوشهر
  • ۴۵۰ برنامه دهه کرامت در استان بوشهر اجرا می شود
  • دانشگاه آزاد مصداق «جهش علمی با مشارکت مردم»
  • ۲۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی جذب می شوند
  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی