Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رحیمی آزادکار وزن 97 کیلوگرم با پیگیری فدراسیون کشتی در بیمارستان طالقانی تهران بستری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رحیمی که به ویروس کرونا مبتلا شده است، برای ادامه روند درمانی در بیمارستان طالقانی بستری شد.

محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد در این باره گفت: رحیمی چند روزی بود که به ویروس کرونا مبتلا شده بود و فدراسیون کشتی پیگیری های لازم را برای بستری این کشتی گیر در بیمارستان طالقانی بعمل آورد تا روند درمانی وی هرچه بهتر پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه تصریح کرد: ورزشکاران بدانند بیشترین آسیب از ویروس کرونا برای آن ها است و باید بیشتر مراقب باشند، چراکه ورزش پرفشار باعث تحلیل رفتن بدن شده و باعث غلبه این ویروس بر آن ها می شود.

حسن رحیمی مدال برنز وزن 84 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا را در کارنامه قهرمانی خود دارد.

جامعه کشتی کشور برای این کشتی گیر کشورمان آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون کشتی بیمارستان حسن رحیمی قهرمانی آسیا بیمارستان طالقانی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مولانایی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان، با اشاره به اسکان اضطراری متاثرین بارندگی در سطح شهر سنندج گفت: در پی بارش باران در شهرستان سنندج تعدادی از معابر محلات سطح این شهر دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در این مناطق به ساکنین منازل مسکونی امدادرسانی کردند.

وی افزود: در پی بارش شدید باران در روزهای گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی عنوان کرد: پس از تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنین این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده است.

معاون عمرانی فرماندار سنندج اضافه کرد: اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتاً قطع کردند.

کد خبر 6096031

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد