Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان رضوی گفت: در تلاش هستیم که کمیته پزشکی با حضور پزشکان و روانشناسان متخصص در این حوزه را تشکیل دهیم تا ورزشکاران را از نظر جسمی و روانی تحت مراقبت قرار دهیم.

 مهران روحبخش درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد، در خصوص فعالیت‌های این هیأت از زمان شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایط خاصی که ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا دارند از زمان شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم در فضای مجازی فعالیت خود را دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان رضوی ادامه داد: در ابتدای سال از طریق فضای مجازی ورزشکاران کلیپی از فعالیت‌های ورزشی خود ارسال کردند و نفرات برتر در بخش‌های مختلف معرفی شدند، خوشبختانه در این مدت ورزشکاران استقبال قابل قبولی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت اجازه فعالیت به برخی از ورزشکاران را دادیم تا بتوانند فعالیت ورزشی خود را در مجموعه‌های ورزشی دنبال کنند در همین راستا با هماهنگی مجموعه ورزشی تختی سالن تنیس روی میز را در اختیار چند ورزشکار خود قرار دادیم تا بتوانند تمرینات ورزشی خود را انجام دهند.

رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان رضوی عنوان کرد: کمیته یوگا هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در نظر دارد برای روحیه دادن به ورزشکاران در طبیعت اردویی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پزشکی برگزار کنند تا ورزشکاران علاوه‌بر برگزاری جلسات تمرینی خود در طبیعت از نظر روحی تقویت شوند اما برگزاری این اردو نیازمند ایجاد شرایط خاصی است که باید فراهم شود.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد که از فعالیت هیأت‌های شهرستان نظارت به عمل آوریم تا شهرستان‌ها بتوانند عملکرد قابل قبولی را داشته باشند.

روحبخش در خصوص شرایط روحی ورزشکاران از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: در تلاش هستیم که کمیته پزشکی با حضور پزشکان و روانشناسان متخصص در این حوزه را تشکیل دهیم تا اگر ورزشکاری از نظر روحی شرایط خوبی نداشت بتوانیم برای آن راهکاری مناسب در نظر بگیریم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیرحسین قناد ظهر سه شنبه در نشست خبری ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار کرد: در دور اول انتخابات رفتارهای خلاف و مذموم انتخاباتی صورت گرفت که همه آنها با گفت‌وگو و تذکر حل و تنها سه پرونده تشکیل شده است.

دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی بیان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی قانون انتخابات مجلس مرداد ۱۴۰۲ مصوب شد و این قانون تاکنون عملیاتی نشده بود.

وی ادامه داد: با توجه به جدید بودن قانون طی شش جلسه برای مجموعه‌های قضائی تبیین اولیه درست انجام شد و چالش‌ها و نکات مهمی که دادستان‌ها و ناظرین بر انتخابات با آن روبرو می‌شدند و مشکلاتی که پیش بینی می‌کردیم در کتابی تألیف و در اختیار کلیه دست اندرکاران انتخابات قرار گرفت.

قناد بیان کرد: یکی دیگر از نوآوری‌ها استفاده نامزدها از فضای مجازی بود و ستادی در این خصوص تشکیل و فعالیت نامزدها را در استان رصد می‌کرد.

دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در خصوص فضای تبلیغاتی نامزدها اضافه کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که فقط در شهرستان مشهد برگزار می‌شود، کلیه فضای مجازی در اختیار این دو نامزد قرار گرفته است و همچنین فضاهای شهرداری مشهد در اختیار این دو نامزد گذاشته شده است.

وی گفت: یکی از از نوآوری‌های قانون جدید این است که تخلفات را در فضای مجازی احصا کرده است و همه چیز شفاف است و در زمان رسیدگی به جرم‌ها مجازات‌هایی برایش در نظر گرفته است.

قناد با تاکید بر اینکه دادستان استان تاکید بر اصل سازش و حل مشکلات با گفتگو دارد، اظهار کرد: بد اخلاقی‌های انتخاباتی در استان اتفاق افتاد اما همه آنها طی گفتگو حل شد و تنها دو الی سه پرونده تشکیل شده است که تا زمان نهایی شدن نمی‌توانیم در مورد جزئیات اطلاعاتی بیان کنیم.

دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ادامه داد: همه ما باید به این نکته توجه کنیم که اگر کاری خلاف انجام می‌شود تنها زمانی می‌توان برای آن تشکیل پرونده داد که اصل قانونی بودن جرم، برای آن محرز شود.

کد خبر 6099626

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • هشدار نسبت به نبود دارو‌های بیماران پیوند کبد/ «فیبرینوژن» و «بازیلیکسیمب» موجود نیست
  • کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد