Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:32:12 GMT

کهگیلویه و بویراحمد|محصولات تولیدی کارگاه‌های بانوان برندسازی شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۳۶۱۹

کهگیلویه و بویراحمد|محصولات تولیدی کارگاه‌های بانوان برندسازی شود

‍‍‍‍‍‍

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محصولات تولیدی کارگاه‌های زنان برند ندارند، گفت: باید در این زمینه چاره اندیشی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نادیا صداقت امشب در نشست ستاد امور بانوان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این نشست با محوریت نیازسنجی و سطح آشنایی کارآفرینان با حرفه‌ها، آموزش مورد نیاز کارآفرینان، برگزاری دوره‌های کسب و کار، نقش پست برای حمل و نقل و تولید محصولات کارآفرینان و مخابرات در زمینه برقراری ارتباط و کمک رسانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید به تولید محصولات خانگی و ایجاد رقابت در فضای مجازی میان کارآفرینان توجه ویژه‌ای داشت، بیان کرد: تعداد بسیار زیادی تولید کننده زن در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و باید از همه آن‌ها پشتیبانی و حمایت شود.

صداقت ابراز کرد: باید محصولات تولیدی استان برندسازی شود در استان های دیگر کارآفرینان یک محصول را برند می‌کنند چرا ما در استان خود چنین کاری را انجام ندهیم، در همه استان‌ها کارآفرینان محصولات خود را در فضای مجازی عرضه و برندسازی می‌کنند.

واحدهای صنفی و تولیدی غیراستاندارد در اراک شناسایی و جمع آوری شدندافتتاح کارخانه جدید تولید ماسک با ظرفیت 2 میلیون در روز، بزودیموفقیت جدید در دانشگاه آزاد سیستان‌ و بلوچستان / تولید انبوه الکل خرما در مراحل نهایی اخذ مجوز‌

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید کانال‌های بزرگ ایجاد شود و کارآفرینان استان در آن حضور پیدا کرده و تولیدات خود را عرضه کنند.

صداقت با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی نقش بسیار مهمی با محوریت پارک علم و فناوری در این حوزه دارد، ادامه داد:  تفاهم‌نامه‌ای با بانک توسعه تعاون داشتیم، که 363 تعاونی زیر نظر اداره کار و رفاه اجتماعی استان و هفت تعاونی تحت نظر تعاون روستایی است، که در این خصوص اداره کار باید اطلاع رسانی‌های لازم را انجام دهد.

 وی گفت: هدف ما آموزش زنان کارآفرین در فضای مجازی، در دوره کرونا است در فضای مجازی، باید کارگاه های آموزشی برگزار شود و این آموزش‌ها در بازه زمانی کم انجام شده و یک سامانه فروش نیز با همکاری پارک علم و فناوری راه اندازی شود تا کارآفرینان بتوانند محصولات تولیدی خود را عرضه کنند.

انتهای پیام/541/ ت

R41452/P/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کارگاه تولیدی بیشتر بخوانید... جشنواره «شیر زنان کویر» در تقدیر از بانوان ایثارگر در سمنان برگزار می‌شود روایت‌های مادر و دختری از هویت اجتماعی زنان منتشر شد فرهادی‌زاد: زنان ورزشکار ایران، جایگاه خوبی را بعد از انقلاب کسب کرده‌اند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جشنواره «شیر زنان کویر» در تقدیر از بانوان ایثارگر در سمنان برگزار می‌شود روایت‌های مادر و دختری از هویت اجتماعی زنان منتشر شد فرهادی‌زاد: زنان ورزشکار ایران، جایگاه خوبی را بعد از انقلاب کسب کرده‌اند واژه های کاربردی مرتبط کارگاه تولیدی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۲ ثبت رکوردی جدید در استراتژیک‌ترین بندر ایران / ‌بندر چابهار ‌عمیق‌ترین بندر کشور می‌شود ۳ آمادگی استان گیلان برای آغاز سال تحصیلی؛ کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۴ حجم آبی دریاچه ارومیه به بیش از ۳ میلیارد مترمکعب رسید ۵ مسابقه بزرگ‌کتابخوانی "سفری که پرماجرا شد"/ روایتی کودکانه از واقعه غدیر ۶ صنایع تبدیلی و فراهم شدن امکان صادرات لیموترش دغدغه باغداران هرمزگان است ۷ فرماندار شهرستان اندیکا استان خوزستان بر اثر کرونا جان باخت ۸ فوتی‌ها و بستری‌های کرونایی استان بوشهر کاهشی شد مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند تصرف زمین‌های خوش آب و هوای لواسانات از سوی رده‌های بالادست / ‌تجمل‌گراها منطقه را ‌‌به یوغ خود درآورده‌اند‌ واکنش صندوق بازنشستگی فولاد به وضعیت واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز گزارش| بررسی فاجعه زیست‌محیطی در "بشل" مازندران؛ وقتی لاشه ماهیان در پساب غوطه‌ور می‌شود مهمترین اخبار تسنیم «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان رسما استعفا کرد نمکی: پیشنهاد تعویق یک ماهه کنکور در ستاد ملی کرونا مطرح می‌‌شود بررسی پیشنهاد دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی در جلسه سران قوا فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران روایت رادیو بین‌المللی چین از منطق پوچ آمریکا درباره مسئله هسته‌ای ایران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگاه تولیدی کارگاه تولیدی کهگیلویه و بویراحمد محصولات تولیدی فضای مجازی ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی