Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@13:10:34 GMT

مشکلات آبادسازی شهر با تعارف حل نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۲۹۷

مشکلات آبادسازی شهر با تعارف حل نمی شود

علیرضا فعله گری، شهردار اسدآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با بیان اینکه مشکلات آباد سازی اسدآباد با تعارف، حل نمی‌شود و باید نگاه ارزشی به حل مسائل شهری داشت، افزود:در بلوار جانبازان این شهرستان اقداماتی در جهت آباد سازی انجام شده وکار‌هایی نیز در دست انجام داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: قبول داریم که اقدامات در منطقه‌ای مثل بلوارجانباران کم بوده، اما این به این معنی نیست که هیچ اقدامی در این منطقه انجام نشده است.

شهردار اسدآباد اظهار داشت: ادارات دیگر در برخی مواقع بجز طولانی شدن طرح‌ها کمکی به ما نکرده و با بی توجهی و عدم نظارت وقت همشهریان را تلف می‌کنند.

فعله گری بیان کرد: از مسئولین ارشد شهر در خواست داریم بحث پرداخت مالیات در اسدآباد را دنبال کنند چرا که عامل اصلی به وجود آمدن چاله در برخی معابر شهر تردد وسایل نقلیه‌ای است که برای کارخانه‌ها تردد می‌کنند، اما مالیات خود را در شهر‌های دیگر که فعالیت می‌کنند پرداخت می‌کنند
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: حاضرم به زندان بروم

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس از تعویق جلسه دادگاه درخصوص پرداخت حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی، خطاب به خبرنگاران گفت: «قاضی به من دستور داده چیزی از جزئیات پرونده منتشر نکنم و گفته اگر این قانون را نقض کنم، به زندان خواهم رفت.»

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پایگاه خبری هیل به نقل از رئیس‌جمهور سابق آمریکا نوشت: «صادقانه بگویم، قانون اساسی ما با اختلاف زیاد، بسیار مهم‌تر از زندان است. من این فداکاری را هر روز انجام خواهم داد، اما آنچه در اینجا اتفاق می‌افتد مایه شرمساری است و دادگاه‌های استیناف باید در این امر دخالت کنند.»

«خوآن مرچان» قاضی دادگاه عالی نیویورک که پرونده ترامپ را بررسی می‌کند، اعلام کرد که دونالد ترامپ برای دهمین بار حکم دادگاه را نقض کرده است و او را به دلیل برخورد تند با هیئت منصفه دادگاه مربوط به پرداخت حق‌السکوت به پرداخت ۱۰۰۰ دلار جریمه کرد.

قاضی مرچان هشدار داد که نقض قوانین در دفعات آینده به حبس این رئیس‌جمهور سابق منجر خواهد شد.

او خطاب به ترامپ گفت: «آخرین چیزی که می‌خواهم انجام دهم این است که تو را به زندان بیندازم، اما در نهایت باید کارم را انجام دهم. تداوم تخلفات شما، حمله مستقیم به حاکمیت قانون است.»


دیگر خبرها

  • ضرورت حل مشکلات بیمه ای بیماران تالاسمی
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • پیشنهادهای اصناف برای تدوین بخشنامه تبصره ماده ۱۰۰
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • مالیات و کاهش قیمت طلا علت اعتصاب زرگران اردبیلی
  • «مشاغل خاص» زیر تیغ عدالت مالیاتی
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟