Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@18:30:29 GMT

آنتونیو کونته: اینتر تا قهرمانی پیش می رود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۶۶۸۵

آنتونیو کونته: اینتر تا قهرمانی پیش می رود

بعد از صعود اینتر به نیمه‌نهایی لیگ اروپا آنتونیو کونته سرمربی این تیم گفت روملو لوکاکو استحقاق موفقیتی که در این فصل بدست آورده را دارد ولی باید سپاسگزار هم تیمی‌هایش باشد.

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان دیشب موفق شد در یک چهارم نهایی لیگ اروپا حریفش بایر لورکوزن را با نتیجه 2-1 شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر با دو گل زودهنگام نیکولو بارلا و روملو لوکاکو در مقابل تک گل کای هاورتز برای لورکوزن به پیروزی رسید.

 

 

روملو لوکاکو زننده گل دوم اینتر در این مسابقه عملکردی عالی داشت و همین باعث شد آنتونیو کونته سرمربی نراتزوری در پایان بازی زبان به ستایش از او باز کند. با اینحال کونته گفت لوکاکو که استحقاق موفقیتی که در این فصل بدست آورده را دارد ولی باید برای رسیدن به این موفقیت سپاسگزار سایر هم تیمی‌هایش باشد.

 

آنتونیو کونته در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " وقتی کل تیم عملکردی تا این حد عالی دارد صحبت کردن از یک بازیکن سخت است. ولی روملو یک فصل عالی را پشت سر گذاشته و کل تیم هم از او حمایت کرده تا به اینجا برسد. وقتی تیم خوب کار می‌کند تک تک بازیکنان فرصت این را پیدا می‌کنند که در سطح خودشان بدرخشند و مطرح شوند".

 

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت: " من برای لوکاکو خوشحالم. او استحقاق موفقیتی که در این فصل بدست آورده را داشته. اما روملو باید از تیم هم سپاسگزار باشد که او را در موقعیتی قرار داده که بهترین موقعیتی است که در طول دوران فوتبالی اش داشته".

 

 

کونته درباره عملکرد تیمش در بازی مقابل لورکوزن هم گفت: " از این نتیجه خیلی راضی هستیم به خصوص که تیم ما عملکرد عالی ای داشت. اما می‌توانستیم بازی را حتی زودتر از این تمام کنیم و در ادامه راحت تر باشیم. ما اجازه ندادیم حریف فرصت زیادی داشته باشد ولی واقعیت این است که خودمان فرصتهای گلزنی زیادی داشتیم و می‌توانستیم بیشتر از دو گل بزنیم. بچه‌ها نشان دادند چه انگیزه و اراده‌ای دارند برای اینکه نشان دهند کاری که می‌کنند برایشان مهم است. ما حالا فرصت این را داریم که در نیمه نهایی لیگ اروپا بازی کنیم. ما می خواهیم حداکثر افتخار ممکن را بدست بیاوریم و تا قهرمانی پیش برویم".

 

 

 

آنتونیو کونته اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونیو کونته اینتر میلان آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گوترش»درباره تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابرازنگرانی بسنده کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل امروز سه شنبه در واکنش به تجاوز اشغالگران قدس به مردم مظلوم رفح در سخنانی اعلام کرد: شکست تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به صلح در نوار غزه، آزادی اسیران و توقف تهاجم به رفح یک تراژدی خواهد بود.

دبیرکل سازمان ملل در این خصوص ادامه داد: ادامه عملیات نظامی (رژیم) اسرائیل در رفح باعث نگرانی است؛ تهاجم گسترده منجر به یک فاجعه انسانی خواهد شد.

آنتونیو گوترش در ادامه افزود: بسته شدن گذرگاه‌های رفح و کرم شالوم تأثیر مخربی بر وضعیت وخیم انسانی در نوار غزه دارد و این گذرگاه‌ها باید فوراً بازگشایی شود.

وی اضافه کرد: اسرائیل تشدید تنش‌ها را متوقف کند و در تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به آتش بس در نوار غزه مشارکت سازنده داشته باشد. من از فعالیت مجدد نظامی در رفح توسط نیروهای اسرائیل ناراحت و مضطرب هستم.

کد خبر 6099693

دیگر خبرها

  • حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم
  • خالکوبی فدریکو دی مارکو به مناسبت بیستمین قهرمانی اینتر در سری آ / عکس
  • «گوترش»درباره تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابرازنگرانی بسنده کرد
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • (ویدئو) گل اول رم به یوونتوس توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵
  • گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)