Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و موفق شد حریف بالای جدولی خود را با یک گل از پیش رو بردارد و به وضعیت خود در جدول سر و سامانی بدهد.

شاگردان ویسی با کسب ۳ امتیاز بازی برابر صنعت نفت ۲۷ امتیازی شدند و به رده چهاردهم صعود کردند تا از منطقه سقوط خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال خودروسازان برای ادامه روند خوب خود و حفظ فاصله خود با قعر جدول ۲ بازی سخت در پیش دارند.  

پیکان در هفته‌های بیست و نهم و سی ام باید به مصاف تیم‌های استقلال و سپاهان برود، ۲ تیمی که شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده اند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند.  

۲ رقیب دیگر پیکان، یعنی  پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری که در رده‌های پانزدهم و شانزدهم قرار دارند نیز در هفته‌های باقی مانده کار آسانی ندارند و باید با تیم‌های قدرتمندی مانند استقلال، فولاد، صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان بازی کنند.  

با این حال سرنوشت پیکان با جدا شدن از قعر جدول، دست خودش است و در صورتی که این تیم بتواند در ۲ هفته پیش رو پایان خوشی برای خود رقم بزند، بدون اما و اگر در لیگ برتر می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

پیکان ۱ - صنعت نفت آبادان صفر/ ۳ امتیاز شیرین خانگی پیکانی‌ها برابر نفت

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال باشگاه پیکان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان گفت: بازی بسیار مهمی در برابر صنعت نفت داریم و اگر بدنبال شرایط بهتر در جدول هستیم باید امتیاز کامل این بازی را بدست بیارویم.
این بازی برای تیم صنعت‌نفت حیاتی است و بی‌درنگ بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت و در برابر این تیم باید باهوش بازی کنیم و انضباط را در کار داشته باشیم.
امیدواریم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند من اعتقادی به بازی دفاعی ندارم و قطعا بازی دفاعی نمی‌کنیم و صرفا کار دفاعی نخواهیم کرد در ۱۲ بازی که در مس رفسنجان حضور دارم آمار موقعیت سازی و گل‌زنی خوبی داشتیم.
در بازی فردا فرشید باقری محروم و مهدی ترکمان مصدوم است و در بازی حضور نخواهند داشت.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص فوتبال خورستان گفت: باید از دیدگاه قدیمی بیرون بیاییم، زیرا نگاه کردن به بومی گرایی از فوتبال دور شده است، خوزستان قبلا تکنیکی و استان اول کشور بود ولی اکنون شمالی‌ها بدلیل تغییر کردن سبک فوتبال استان اول کشور است.
در هیات مدیره صنعت‌نفت شرایطی بوجود آمد که نتوانم به این تیم بیایم، فوتبال احتیاج به برنامه ریزی دارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان است.

دیگر خبرها

  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی