Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین باقری سردار سرلشکر پاسدار، فرمانده ستاد کل نیرو‌های مسلح ارتش کشور، در جلسه امروز قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا علیه السلام، درباره ضرورت اطلاع رسانی اقدامات نیروهای مسلح در حوزه مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا در کشور، نیرو‌های مسلح به طور دائم و با تمام توان در کنار وزارت بهداشت بوده و تمام امکانات را برای بستری بیماران ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در حال حاضر ۶۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح بستری هستند، طبق آمار از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور  حدود بیست هزار بیمار در مراکز درمانی نیرو‌های مسلح ارتش  بستری شده‌اند.

سردار باقری تصریح کرد:  امروزه از ۱۰۰ طرح پیشنهادی، ۱۸ طرح در حوزه دارو و واکسن به تصویب رسیده است، البته طرح‌های دانشگاه بقیه الله جزو طرح‌های برتر کشور محسوب می‌شوند.

میزان ابتلا به کرونا در نیرو‌های مسلح کمتر از سایر ارگان‌ها

او بیان کرد: در جلسه امروز وضعیت بیماری کرونا و برنامه ریزی برای آینده و ادامه ماموریت نیرو‌های مسلح ارتش مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با توجه به شیوع بیماری کرونا و این شرایط، ادامه ماموریت تا پایان امسال یا سال آینده ادامه پیدا خواهد کرد. ما هیچ مورد حادی در مراکز درمانی نداشته ایم؛ میزان شیوع بیماری در میان کارکنان نیرو‌های مسلح ارتش نسبت به مراکز دیگر پایین تر بوده است.

باقری در پایان گفت: فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی تعطیلی بردار نیست، به همین دلیل باید نیروهای زیادی  به یگان‌ها تزریق کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا نیروی مسلح نیرو های مسلح ارتش بیماری کرونا شیوع بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۳۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.


دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • پایش سلامت روان در کشور؛ دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • اعلام رسمی نتایج «پیمایش ملی سلامت روان» در ابتدای تابستان
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی