Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر به حواشی مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برنامه فوتبال برتر دیشب به بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر و جشن قهرمانی پرسپولیس پرداخت و محمدحسین میثاقی مجری این برنامه درباره حضور وزیر ورزش در جشن قهرمانی پرسپولیس گفت:« سازمان لیگ سکوی قهرمانی را بسیار زیبا طراحی کرده بودند که جام قهرمانی با یک دکمه که توسط سیدجلال زده می شود، بالا بیاید و کاپیتان پرسپولیس جام را بالای سر ببرد اما حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون کار را خراب کرد و چهار نفر کت و شلوار پوشیده، وارد سکوی قهرمانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اصلا صحنه زیبایی نیست و عکس قهرمانی را به گونه ای خراب کردند. در حالی که سازمان لیگ برای مقامات استیجی در نظر گرفته بودند اما نمی دانم چرا باز وارد سکوی قهرمانی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس محمد حسین میثاقی لیگ برتر جشن قهرمانی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • وقتی سکوی قهرمانی نابود می شود! / فیلم
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس