Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نخست‌وزیر پاکستان در سخنانی اعلام کرد: مراجع تقلید در ایران رعایت توصیه‌های بهداشتی حین عزاداری را واجب اعلام کرده‌اند و توقع داریم شیعیان پاکستانی نیز پیروی این الگو باشند.به گزارش خرداد به نقل از تسنیم؛ «عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان ضمن یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد: من به برادران شیعه خود می‌گویم که برای مبارزه با ویروس کرونا به همکاری آنها نیاز فراوانی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: من آمارهای رسمی تعداد مبتلایان به کرونا را دیدم و خدا را شکر می‌کنم که تعداد مبتلایان به این بیماری بسیار کم شده است.
نخست وزیر پاکستان گفت: چرا باز هم بی‌احتیاطی کنیم و این عذاب را برای جامعه خود به‌همراه بیاوریم؟ این کار اشتباهی است و ما نباید چنین اقدامی انجام دهیم.
عمران‌خان اظهار داشت: همه مردم باید در اجتماعات از ماسک استفاده کنند تا مانع شیوع بیماری کرونا شوند.
رهبر حزب تحریک انصاف افزود: محرم نزدیک است و ما می‌دانیم که شیعیان در این ماه قصد عزاداری دارند ولی باید جوانب بهداشتی حتماً رعایت شود.
عمران‌خان اضافه کرد: من مشاهده کرده‌ام که مراجع در ایران فتوا داده‌اند که عزاداری سالار شهیدان مانند سال‌های گذشته نخواهد بود و حتماً باید تدابیر بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا رعایت شود.
نخست وزیر پاکستان تأکید کرد: توقع داریم شیعیان پاکستانی نیز از این الگو پیروی کنند و امیدواریم زمانی که ویروس کرونا از بین رفت باز هم مجالس عزاداری مانند سال‌های گذشته برگزار شود.
وی گفت: این وقت وحدت و اتحاد است و همه ما وظیفه داریم با استفاده از ماسک و رعایت تدابیر بهداشتی شکرانه کم شدن بیماران را به‌جا آوریم.
گفتنی است تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پاکستان طی روزهای اخیر به‌شکل چشمگیری کاهش یافته است و دولت اسلام‌آباد آن را حاصل قرنطینه هوشمند می‌داند. برچسب ها: نخست‌وزیر پاکستان ، عمران‌خان

منبع: خرداد

کلیدواژه: نخست وزیر پاکستان عمران خان نخست وزیر پاکستان عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کارگاه نجاری خودکار به کمک نیروی آب (فیلم) فرایند چالش برانگیز ساخت ظروف تفلون در پاکستان (فیلم) نحوه ساخت انگشتر به روش سنتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران