Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:01:48 GMT

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در جیرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۴۹۹۸۶

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در جیرفت

فرزانه برخوری گفت: در بازرسی های انجام شده ۵ واحد صنفی به دلیل تخلف بهداشتی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «فرزانه برخوری» با بیان این مطلب که نظارت و بازدید بازرسان بهداشت محیط با جدیت بیشتر در حال اجرا است، گفت: در بازرسی های انجام شده ۵ واحد صنفی به دلیل تخلف بهداشتی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت ابراز کرد: در راستای اجرای دقیق ضوابط و پروتکل های بهداشتی بازرسان بهداشت محیط با تیم های مشخص بهمراه گشت مشترک و ویژه بهداشتی ستاد کرونا، طی روزهای نوزدهم و بیستم مرداد سال جاری از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید کردند

وی اضافه کرد: در این بازرسی ها تعداد ۱۷۴ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۶۸ واحد اماکن عمومی سطح این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.

برخوری عنوان کرد: در بازدیدها و بازرسی های انجام شده ۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ۳ واحد صنفی نیز به دلیل تخلفات بهداشتی پلمپ شدند و همچنین بیش از ۶۷۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم شد.

رئیس مرکز بهداشت ضمن تشکر از مردم و همچنین متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی ابراز امیدواری کرد و افزود: اگر مردم از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را رعایت کنند زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان جیرفت قطع می شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: پلمب واحدهای صنفی متخلف بازرسی از واحدهای صنفی واحدهای صنفی پلمب رعایت پروتکل های بهداشتی مواد غذایی واحد صنفی عدم رعایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۴۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرجی گفت: هزار و ۵۳۹ کیلوگرم انواع مواد غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، شوینده غیربهداشتی و تاریخ گذشته که از ۱۳۰۶ مورد بازرسی در ایام نوروز توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان هشترود ضبط شده بود امحا شد.

وی گفت: در این بازه زمانی ۱۵ مورد به امور قضایی ارسال شد و ۲ واحد هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه