Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران با اظهار این که  طرح های حمایت شده در حوزه  کشاورزی ، صنعتی ، خدماتی و دانش بنیان هستند ، افزود : تا کنون بخش اول این اعتبار تخصیص یافته است و مسئولان استانی باید به جد در فرایند اجرایی شدن این طرح های تولیدی بویژه بخش کشاورزی آن نظارت و اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وضعیت نرخ بیکاری در مازندران را به نسبت دیگر استان های کشور مطلوب تر توصیف کرد و بیان داشت : همچنین ۱۰ طرح عمرانی شاخص مازندران که از مطالبات جدی مردم ، مسئولان و نمایندگان مازندران در مجلس محسوب می شوند ، با اعتبار ۵۷۷ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

معاون رئیس جمهوری با تاکید بر این که سازمان برنامه و بودجه تخصیص اعتبار را بر اساس اولویت ها انجام می دهد ، افزود : این طرح های تولیدی و عمرانی طبق وعده ها و زمان بندی ارائه شده عملیاتی می شود و مردم نیز نتایج آن را لمس و درک می کنند. 

نوبخت همچنین به آغاز ساخت ۲ هزار مسکن محرومان در مازندران در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت : پشتیبانی مالی ساخت مسکن محرومان را سازمان برنامه و بودجه انجام می دهد ، بنیاد مسکن مسئول ساخت آن است و مددجویان  بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام ( ره ) از آن بهره برداری می کنند.

وی با بیان این که طرح های ساخت مسکن محرومان  کمتر از یک سال اجرایی ، تکمیل و تحویل می شود ، افزود : ما شرمنده مردم هستم اما بدانید این اقدامات در حالی است که همه راه های تنفس اقتصادی در سه سال اخیر بسته شده است و دشمنان  حتی اجازه فروش نفت برای واردات داروی کرونایی  و دیگر بیماری ها را نمی دهند.

معاون رئیس جمهوری گفت: در حال حاضر همه راه های انتقال پول نیز بسته شده است. ما سالانه ۴۵تا ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و حدود ۶۰ میلیارد دلار فروش نفت خام و تا  ۵۰ میلیارد دلار واردات داشتیم یعنی سالانه ۱۵۰ میلیارد دلار مراودات و تبادل ارزی کشور بود که به هم خورده است. 

نوبخت افزود : دشمنان همه این کارها را کردند تا بویند که ایران باید منتظر تابستان داغ باشد ولی این داغی به خودشان برگشت خورده است .

وی گفت : نمونه ایستادگی اقتصادی و مقاومت ملت ما در برابر این تحریم ها ، طرح های عمرانی زیادی است که در حال اجرا است و امروز مازندران به کارگاه بزرگی تبدیل شده است و آنان انتظار چنین مقاومتی را نداشته اند و مطمئنا باشید که پایان این انتظار و مقاومت پیروزی ، موفقیت و اجرایی شدن همه طرح های عمرانی و تولید در کشور است.

نوبخت افزود : به هر حال سازمان برنامه و بودجه شرمنده مردم است اما ما محدودیت منابع مالی داریم و باید بدرستی مدیریت شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه سفر ۲ روزه اش را به مازندران از عصر دیروز شروع کرد و شرکت در نشست شورای برنامه ریزی نخستن برنامه روز دوم سفر بود.

برچسب‌ها افتتاح طرح مازندران محمدباقر نوبخت پروندهٔ خبری افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی در مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح مازندران محمدباقر نوبخت افتتاح طرح مازندران محمدباقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت