Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار ایلام از برآورد هزینه ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی وزارت نیرو برای تکمیل سامانه گرمسیری در حوزه استان ایلام خبر داد. - اخبار استانها -

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از ایلام، اظهار داشت: امروز با بهره برداری از یک هزار و 500 هکتار سیستم آبیاری نوین در استان ایلام شاهد انقلابی در افزایش و جهش تولید خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام گفت: این طرح  در قالب احداث شبکه‌های فرعی آبیاری سامانه گرمسیری با اعتبار 300 میلیارد ریال 600 نفر اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

استاندار ایلام: اجازه توقف چرخه تولید در استان را نخواهیم داداستاندار ایلام: خطر ابتلا به کرونا در کمین شهروندان است/ استفاده از ماسک بهترین شیوه پیشگیریاستاندار ایلام: هدف؛ زدودن غبار محرومیت از چهره «هلیلان» است

وی افزود: کل سهم پروژه سامانه گرمسیری در استان ایلام 17 هزار و 889 هکتار است که باید توسط وزارت نیرو اقدامات تکمیل عملیات اجرایی شبکه اصلی آبیاری و تخصیص آب آن انجام شود.
استاندار ایلام خاطرنشان کرد: برآورد هزینه وزارت نیرو برای تکمیل سامانه گرمسیری در حوزه استان ایلام جهت ایجاد شبکه اصلی و انتقال آب 2 هزار و 200 میلیارد تومان است.
به گزارش تسنیم، در دهم اردیبهشت‌ماه تعدادی از پروژه‌های کشاورزی، آب و خاک استان از جمله 123 طرح زیربخش کشاورزی با اعتبار حدود 500 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم پنج هزار و 920 نفر با حضور وزیر جهاد کشاورزی و از طریق ویدیو کنفرانس بوسیله رییس‌جمهوری مورد افتتاح یا کلنگ‌زنی قرار گرفت.

انتهای پیام/180/ی

R7718/P/S6,52/CT1 بیشتر بخوانید... استاندار ایلام: اجازه توقف چرخه تولید در استان را نخواهیم داد استاندار ایلام: خطر ابتلا به کرونا در کمین شهروندان است/ استفاده از ماسک بهترین شیوه پیشگیری استاندار ایلام: هدف؛ زدودن غبار محرومیت از چهره «هلیلان» است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار ایلام: اجازه توقف چرخه تولید در استان را نخواهیم داد استاندار ایلام: خطر ابتلا به کرونا در کمین شهروندان است/ استفاده از ماسک بهترین شیوه پیشگیری استاندار ایلام: هدف؛ زدودن غبار محرومیت از چهره «هلیلان» است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ طرح «گشایش اقتصادی» سرزمینی سوخته را به دولت بعد تحویل می‌دهد ۳ گزارش| تخریب زیست دریایی از طریق صید مخرب/ چرا از صید بی‌ضابطه ماهیان غیرماکول در عمان جلوگیری نمی‌شود؟ ۴ آژیر مجدد وضعیت قرمز کرونا در ایلام به صدا در آمد ۵ اصفهان| خطر حذف از فهرست میراث یونسکو "میدان نقش جهان" را تهدید می‌کند ۶ وزیر راه در گفت‌و‌گو با تسنیم: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن ساخته می‌شود ۷ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۸ خسارات میلیاردی سیل به راه‌ها و ابنیه فنی گیلان؛ تجهیزات راهداری استان نیازمند نوسازی است مهمترین اخبار استانها آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می‌شود رئیس دیوان عالی کشور: کوچک‌ترین خطا در قوه‌قضائیه قابل اغماض نیست معاون رئیس جمهور: ۱۰ پروژه عمرانی تا پایان سال در استان مازندران افتتاح می‌شود وزیر راه در گفت‌و‌گو با تسنیم: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن ساخته می‌شود مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون حاج قاسم گرفته خواهد شد اختصاصی تسنیم| توافق مجلس و دولت برای اصلاح ساختار بودجه/ قرار شد دولت لایحه ندهد ایران و چین به دنبال توسعه روابط همه جانبه هستند/ واگذاری جزایر کذب است قطعنامه ضد ایرانی آمریکا با تاخیر در دستور کار شورای امنیت قرار گرفت شمار جان‌‌باختگان کرونا از ۱۹۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خطر ابتلا به کرونا سامانه گرمسیری استاندار ایلام استان ایلام وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف

محمود لیایی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به استاندارد سازی آدرس های اماکن از طریق سامانه جی نف گفت: این پروژه قرار است که استانداردسازی آدرس ها و ژئوکد کردن پارسل های پستی را انجام دهد. جی نف یک پایگاه داده اطلاعاتی بوده با آدرس تمام ساختمان ها و واحد های مکانی موجود در شهر ها و روستا های کشور را استاندارد سازی می‌کند. با این پروژه نحوه آدرس در کمترین زمان صورت گرفته و استاندارد سازی می‌شود.

او افزود: میانگین کشوری این پروژه در حال حاضر بیش از ۸۷ درصد پیشرفت داشته است. استاندارد سازی یعنی یک آدرس تنها از یک مسیر شناخته شده و امکان مشابه سازی و سوء استفاده از بین می‌رود و تمام دستگاه های دولتی مرجعشان برای آدرس دهی پروژه ملی جی نف است. با اجرای کامل طرح جی نف در کهگیلویه و بویراحمد نشانی همه اماکن یکسان سازی و با آدرسی استاندارد تبدیل می‌شود.

لیایی اظهار کرد: پروژه ۱۲ شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد را تکمیل کرده‌ایم و ۶ شهرستان دیگر نیز تا آینده نزدیک تکمیل می‌شود. پس از جمع آوری و به روز شدن اطلاعات هر شهرستان کد پستی هوشمند و پلاک نوسازی تولید شده درب منازل نصب می‌شود و این بخشی از طرح هوشمندسازی شهر است. ارائه خدمات الکترونیکی و اجرای کامل طرح جی نف می‌تواند در خدمت رسانی صحیح به مردم اعم از کاهش ترافیک و آلودگی هوا، جلوگیری از اتلاف وقت، کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و بالا بردن سطح رضایتمندی مردم موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به استان ایلام
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو