Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: انتظار می رود خبرنگاران با نقد سازنده در راستای پیشرفت و توسعه این استان گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ احد جمالی در آئین اختتامیه جشنواره رسانه ای کرونا ضمن گرامیداشت سالروز رویداد مباهله و روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران استان در انعکاس رویدادها و اطلاع رسانی به مردم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همواره پیشگام و فعال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شرافت و قداست قلم و مسئولیت اهل قلم اشاره کرد و گفت: خبرنگاران باید شرافت قلم را پاس بدارند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد زیادی از رسانه های استان همواره قداست قلم در پیام های آنان مشهود و رعایت می شود، بیان کرد: خبرنگاران استان انگیزه بسیار قوی در راستای ایفای رسالت خود بر عهده دارند.

جمالی تصریح کرد: وظیفه اصحاب رسانه بیان نقد سازنده در راستای اصلاح و توسعه است.

وی با بیان اینکه امکان اشتباه برای هر مسئولی وجود دارد، گفت: انتظار می رود اصحاب رسانه در این راستا به جای تخریب افراد، هشدار دهند تا معایب برطرف شود.

جمالی ابراز کرد: امید است انتشار برخی مطالب از روی جهل به قانون باشد و ما هرگز  علاقه ای به امنیتی شدن فضا نداریم.

معاون استاندار با بیان اینکه خدمات و نظرات صادقانه را می بینیم و می شنویم، ابراز کرد: می طلبد اگر خبری به دست اصحاب رسانه می رسد که در انتشار آن اطلاعاتشان ناقص است ابتدا آن را آنالیز کرده و جهت رفع ابهام با ما به گفتگو بنشینند.

وی افزود: ممکن است اخبار ناقص بوده و آنالیز نشده که انتشار چنین خبرهایی امکان دارد که در سطح جامعه تنش هایی ایجاد کند.

جمالی با بیان اینکه کرونا تغییر ناخواسته ای در استان ایجاد کرد، عنوان کرد: هنر مدیران  و اصحاب رسانه در این دوران قابل تقدیر است.

وی نمره خوبی به رسانه های استان در پوشش اخبار داد و افزود: رسانه های استان در سطح استان و ملی حرف برای گفتن دارند.

جمالی خطاب به اصحاب رسانه، گفت: امید است در راستای رسالت و مسئولیتی که انتخاب کردید همچون گذشته با جسارت و ظرافت گام بردارید.

وی خاطرنشان کرد: در راستای پیشبرد اهداف حوزه رسانه و ترقی این قشر آمادگی هرگونه کمکی را داریم و گوش ما برای رفع مشکلات اصحاب رسانه شنوا است.

گفتنی است در این آئین که به ریاست معاون سیاسی استاندار و با حضور مدیرکل ارشاد استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس بسیج رسانه و تعدادی از فعالان رسانه ای استان برگزار شد از ۸ نفر به نمایندگی  از ۱۵ برگزیده جشنواره رسانه ای کرونا  با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره کهگیلویه و بویراحمد اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی