Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرماندار خرم‌آباد گفت:در نظر گرفتن دو دریاچه شاپوری و کیو خرم‌آباد برای تمرینات قایقرانی، در راستای حمایت هرچه بیشتر از استعدادهای ورزشی استان و شهرستان است.
به گزارش آریا در لرستان ، جعفر طولابی در مراسم شروع تمرین قایقرانان در محل دریاچه شاپوری خرم‌آباد، حضور یافته بود در سخنانی تشریح کرد: استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد دارای استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی در رشته‌های ورزشی است که بایستی از این ظرفیت‌ها و استعدادها، بیش از پیش، حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:خوشبختانه بادرنظر گرفتن دو دریاچه شاپوری و کیو خرم‌آباد برای تمرینات هیئت قایقرانی، دوباره فعالیت قایقرانان، احیاء شده است و این یک حرکت مثبت در راستای حمایت از فعالیت‌های ورزشی است.
جعفر طولابی، تصریح کرد: حمایت از فعالیت‌های ورزشی، در مسیر توجه به سلامت جسمی و روحی جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان است.
طولابی بیان کرد:توسعه و ترویج فعالیت‌های ورزشی، باعث افزایش تندرستی، سلامت اجتماعی و نشاط و شادابی در جامعه می‌شود.
فرماندار خرم‌آباد تشریح کرد:یکی از اقدامات در راستای حمایت از ورزش، فعال کردن کارگروه ورزش و جوانان در سطح شهرستان بوده است که خوشبختانه جلسات این کارگروه نیز به صورت منظم برگزار می‌شود.
جعفر طولابی تصریح کرد: از فعالیت‌های تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه ورزش نیز حمایت می‌کنیم تا از فعالیت‌های ورزشی، حمایت‌های بیشتری صورت گیرد.

وی از هیئت قایقرانی، شهرداری خرم‌آباد، شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و اداره ورزش و جوانان، به خاطر این اقدام، تشکر کرد.
گفتنی است سرپرست هیئت قایقرانی شهرستان خرم‌آباد، سجاد بهاروند است.
دریاچه مصنوعی شاپوری خرم‌آباد در کنار پل باستانی شاپوری (دوره ساسانیان) قرار دارد. 

شهرام شرفی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قایقرانی هئیت ورزشی لرستان فعالیت های ورزشی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ناهید کیانی ملی پوش تکواندو ایران در مورد کسب عنوان برترین بانوی ورزش ایران با رای مردمی گفت: وقتی منتخب مردم باشی یک چیز دیگر است من قهرمان جهان شدم تا مردم خوشحال بشوند وقتی دیدم مردم  هم  مرا دیدند بیشتر خوشحال شدم تلاش می‌کنم در المپیک نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم و  قول میدم همه توانم را برای کسب مدال طلا بگذارم.

وی در مورد نقش پدر و مادرش در موفقیت‌های ورزشی اش گفت: پدر و مادر من هیچوقت برای من محدودیت نگذاشتند در مورد درس و ورزش و به من اختیار دادند که علاقه ام را دنبال کنم و من هم تا آخر عمرم این را فراموش نمی‌کنم.

دیگر خبرها

  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی