Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران و در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی شده است.

از فردا تا یکشنبه بر شدت بارش در سواحل دریای خزر به ویژه سواحل غربی افزوده شده برای برخی مناطق اردبیل و شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی و برخی مناطق خراسان شمالی رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز‌های دوشنبه و سه شنبه نیز در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، برخی مناطق اردبیل و خراسان شمالی بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۲ روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب فارس رشد ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود. طی ۵ روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور تداوم یافته و باعث رویداد گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان و مناطقی از خراسان جنوبی می‌شود.

دمای هوا از بعدازظهر امروز تا اواسط هفته آینده در سواحل دریای خزر ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد. سازمان هواشناسی پیش‌تر در اطلاعیه‌ای میزان کاهش دما در استان گیلان را تا ۱۰ درجه اعلام کرده و نسبت به وقوع سیلاب در این استان هشدار داده بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هواشناسی سازمان هواشناسی رگبار رگبار باران صراط سواحل دریای خزر پراکنده باران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: دمای هوای استان با تقویت سامانه بارشی، از بامداد دوشنبه تا پایان هفته پنج درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد. ️

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، مهدی صابری در رابطه با وضعیت هوای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دمای هوای استان با تقویت سامانه بارشی، از بامداد دوشنبه تا پایان هفته پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

️وی افزود: طبق نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی سامانه بارشی وارد شده به استان از روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه تقویت می‌شود و بارش‌های متناوب باران در مناطق مختلف پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: این بارندگی‌ها برای همه مناطق پیش‌بینی شده که همراه با وزش تندبادهای لحظه‌ای، رعد و برق و در مناطق مستعد تگرگ است.

صابری از شهروندان خواست تا روز چهارشنبه از تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها، تردد در ارتفاعات و کوهپایه‌ها به علت احتمال وقوع رعد و برق و صاعقه و وزش تند باد خودداری کنند.

کد خبر 751254

دیگر خبرها

  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • ورود سامانه بارشی به مازندران
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود