Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر گفت: از تمامی صاحبان مراکز صنعتی، تولیدی و خدماتی درخواست جدی می‌شود که حقوق کارگران و کارکنان خود را به موقع پرداخت کنند چرا که هم اینک وضعیت زندگی آنان دچار مشکل شدید معیشتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشستی با قدردانی از تلاش کادر درمانی، پرستاری و گروه‌های طلاب جهادی در مقابله با کرونا اظهار داشت:رعایت پروتکل بهداشتی‌تنها راه حل مقابله با ویروس کرونا است که در این راستا همه مردم در حفظ سلامتی و جلوگیری از انتشار این ویروس مسئولیت اجتماعی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به روز مباهله و با بیان اینکه مباهله سند حقانیت شیعه است خاطرنشان کرد: روز مباهله روز عزت اسلام و مسلمانان است چرا که این رویداد حقانیت اهل‌بیت پیامبراسلام (ص) را بر همگان ثابت کرد و این روز تا قیامت ادامه دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه پیامبر بزرگوار اسلام(ص) امام حسن(ع) و امام حسین (ع) را به عنوان ابناء اسلام و حضرت زهرا (س) به عنوان نماد زنان مسلمان و امیرمومنان(ع) را در حکم جان خود در این مباهله همراه خود کرد افزود: این نشان از عظمت آن ذوات مقدسه به ویژه امیرمومنان(ع) دارد که در قرآن در حکم جان پیامبر اسلام بر شمرده شده است.

صفایی بوشهری با محکوم کردن توطئه و دسیسه استکباری آمریکا در طراحی تمدید تسلیحاتی ایران در شورای امنیت در مورد قطعنامه 2231 خاطرنشان کرد: آمریکا حق ندارد بعد از خروج از برجام پیرامون مصوبات آن دخالت کند.

وی بیان کرد: حتی اگر آمریکا به دنبال فعال سازی مکانیسم بازگشت خودکار تحریم‌های بین المللی (اسنپ بک) در صورت عدم تصویب قطعنامه جدید آمریکایی تحریم تسلیحاتی ایران باشد این مسئله بار دیگر امتحانی است برای اروپای بدسابقه و چند بار مردود شده در موضوع برجام است.

صفایی بوشهری افزود: حضور وزیر خارجه آمریکا در منطقه و تحریک سران مرتجع کشورهای عربی و ایجاد محور تقابل با ایران نیز فایده‌ای برای جهان استکبار نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه  رئیس جمهور فرانسه حق ندارد در امور داخلی لبنان مداخله کند تصریح کرد: رئیس جمهور فرانسه حق ندارد دولت و مردم آن کشور اسلامی را تهدید کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه فرانسه سال‌ها به عنوان یک کشور استعمارگر در افریقا و خاورمیانه حضوری سراسر ننگ داشته گفت: هم اینک  فرانسه تحت تأثیر لابی‌های صهیونیستی و همدست آمریکایی‌ها این جرثومه فساد بین المللی است.

امام جمعه بوشهر خواستار جلوگیری و برخورد بازدارنده در گرانی‌کالاها و اجناس شد امام جمعه بوشهر: هیئات مذهبی در ماه محرم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند دستورالعمل برگزاری مراسم ایام ماه محرم در استان بوشهر تدوین شد

وی با تاکید بر پرداخت به موقع حقوق کارگران تصریح کرد: از تمامی صاحبان مراکز صنعتی، تولیدی و خدماتی درخواست جدی می‌شود که حقوق کارگران و کارکنان خود را به موقع پرداخت کنند چرا که هم اینک وضعیت زندگی آنان دچار مشکل شدید معیشتی است.

صفایی بوشهری تاکید کرد:  از مسئولان نظارتی تقاضا می‌کنم با جدیت تمام این موضوع را بررسی و طبق ضوابط با متخلفان برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی خاطرنشان کرد: تاریخ ایران و جهان اسلام هیچ گاه مقاومت و جهاد آن اسوه‌های ایثار و مقاومت را فراموش نخواهد کرد و از مسئولان امور مرتبط با آزادگان تقاضا می‌شود به طور جدی و مسائل آن بزرگواران رسیدگی کامل کنند.

امام جمعه بوشهر موضوع اصلاح بانکداری و شیوه رفتار اقتصادی سوداگرانه بانک‌ها با مردم و مراکز تولیدی به ویژه کارگاه‌های تولیدی را یک امر مسلم و ضروری اقتصادی اجتماعی و عمرانی دانست و تاکید کرد: تنها راه نجات اقتصاد ایران اجرای طرح اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای  و رونق تولید است.

وی بیان کرد: در این راستا نقش بانک‌ها به عنوان مرکز ارائه تسهیلات اقتصادی بسیار مهم است ولی متاسفانه اکثر بانک ها علاوه بر عدم همکاری لازم سبب توقف تولید و در پی مشارکت سهم خواهانه در اصل و درآمد تولید می‌باشند.

 صفایی بوشهری تاکید کرد: از اقتصاددانان انقلابی و جوانان تقاضا می‌شود پیرامون این موضوع پژوهش‌های لازم داشته و راهکارهای لازم به مسئولان ارائه کنند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... امام جمعه تبریز: دانشگاه‌ها در جنگ فرهنگی رسالت سنگینی دارند امام جمعه اردبیل: تعلل در ایمن‌سازی جاده‌های شمال استان اردبیل قابل قبول نیست امام جمعه کرمان: الگوپذیری از شهید سلیمانی سبب تقویت جبهه مقاومت می‌شود‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه تبریز: دانشگاه‌ها در جنگ فرهنگی رسالت سنگینی دارند امام جمعه اردبیل: تعلل در ایمن‌سازی جاده‌های شمال استان اردبیل قابل قبول نیست امام جمعه کرمان: الگوپذیری از شهید سلیمانی سبب تقویت جبهه مقاومت می‌شود‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم ۳ گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! ۴ همایش بین‌المللی فاطمیون| سخنگوی نجباء عراق: ‌آمریکایی‌ها ‌هر روز ‌انتقام سخت را از رزمندگان عراقی تجربه می‌کنند /‌ انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۵ بوناچیچ: جایگاه‌مان در جدول اجازه نمی‌دهد برای بازی فردا جدی نباشیم/ تیمی که پرسپولیس را می‌برد پتانسیل بالایی دارد ۶ سیستان و بلوچستان| سومین مرحله از حق‌آبه هامون به‌زودی وارد تالاب می‌شود ۷ ترافیک در محورهای شرق استان تهران نیمه سنگین است؛ اجتناب از سفرهای غیرضروری ۸ همایش بین‌المللی فاطمیون| آیت‌الله مکارم شیرازی: جبهه مقاومت امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متجلی شده است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! آیت الله حسینی بوشهری: گرانی بیداد می‌کند؛ دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کنند اصفهان| علت غرق‌شدگی کودک ۱۲ ساله در هاله‌ای از ابهام؛ بخشی از "سی‌وسه پل" همچنان مسدود است تأکید امام جمعه رشت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ماه محرم؛ مساجد را خالی نگذارید مهمترین اخبار تسنیم یادداشت اختصاصی |خالد قدومی: روابط با رژیم صهیونیستی خط قرمز است/ تاریخ هرگز از خائنان به ملت فلسطین نخواهد گذشت ظریف: سوء‌استفاده‌کنندگان از انفجار بیروت به دنبال بی‌ثباتی لبنان هستند جیسون رضائیان: رفتن هوک تایید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر استان بوشهر صفایی بوشهری حقوق کارگران بین المللی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • تاکید امام جمعه اهل سنت ارومیه برتکریم کارگران و معلمان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها