Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دفتر نمایندگی فرانسه در سازمان ملل در خصوص رای این کشور به قطعنامه ضدایرانی پیشنهادی واشنگتن در شورای امنیت، اعلام کرد که این قطعنامه کمکی به اتخاذ رویکرد مناسب به شرایط ناشی از انقضای تحریم‌های تسلیحاتی ایران نمی‌کرد.

دفتر نمایندگی فرانسه طی بیانیه‌ای بر پایبندی این کشور به حفظ برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه همچنین از ایران خواست کاهش تعهدات برجامی خود را لغو کند و تاکید کرد که به تلاش‌های خود برای بازگرداندن ایران به اجرای کامل تعهدات برجامی خود در چارچوب مکانسیم حل اختلاف ادامه می‌دهد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، دانشگاه‌های فرانسه یک به یک به جنبش ضد صهیونیسم می‌پیوندند. پس از دانشکده مطالعات سیاسی، دانشگاه سوربن فرانسه شاهد اعتصاب و تظاهرات دانشجویی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه و فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشجویان دانشگاه سوربن در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌های غربی از این رژیم؛ کلاس‌های درس را تعطیل و در محوطه اصلی دانشگاه، چادر برپاکردند که با یورش پلیس ضد شورش مواجه و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

دانشجویان در ادامه در خیابان‌های اطراف دانشگاه تجمع کردند و شعار  اسرائیل جنایتکار، مکرون همدست  سردادند.

در این اعتراضات تعدادی از دانشجویان یهودی ضدصهیونیسم نیز حضور داشتند.

جلوگیری از فاجعه انسانی در رفح، تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی و ممانعت از حضور این رژیم در بازی‌های المپیک پاریس از جمله خواسته‌های دانشجویان دانشگاه سوربن بود.

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • تجمع ضدصهیونیستی در دانشگاه سوربن فرانسه
  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین