Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی هیات رئیسه مجلس از تصویب طرح اصلاح تبصره یک ماده 38 آیین نامه در کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس برای رسمیت دادن به تشکیل کمیسیون قضایی و حقوقی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، آقای محمد حسین فرهنگی درباره آخرین خبر‌ها از وضعیت تشکیل کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، افزود: در نشست روز چهارشنبه کمیسیون آیین نامه داخلی طرح اصلاح تبصره یک ماده 38 آیین‌نامه تصویب شد و برای اولویت رسیدگی به آن امضا جمع‌آوری کردیم تا در اولین نشست مجلس، موضوع را به بحث بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی هیات رئیسه مجلس افزود: البته شبهه‌ای وجود دارد که، چون طرح عادی است، نمایندگان برای ارائه پیشنهادات خود 10 روز فرصت دارند و روی این موضوع جمع‌بندی نداریم و اگر قرار باشد پس از گذشت 10 روز از ارائه پیشنهادات طرح بررسی شود، احتمال می‌رود پس از سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه طرح در دستور کار بررسی صحن علنی قرار گیرد در غیر این صورت پس از تصویب اولویت تا جلسه چهارشنبه پیشنهادات گرفته می‌شود.
وی همچنین گفت: برای اینکه به تشکیل کمیسیون قضایی و حقوقی رسمیت دهیم بررسی این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اصلاح آیین نامه آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی را منتشر کرد.

لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی، ساماندهی طرح های تملک دارایی سرمایه ای نیمه تمام ملی، کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزارهای اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی (اجرای ماده ۶۵ قانون محاسبات عمومی) در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه های عمرانی برای استقراض مسوولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سالهای آتی، تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارایه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی است.

کد خبر 6093900 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه