Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:33:36 GMT

تولید آزمایشی ۳ نوع گیربکس جدید در نیرو محرکه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۸۶۳۰

تولید آزمایشی ۳ نوع گیربکس جدید در نیرو محرکه

‍‍‍‍‍‍

شرکت نیرومحرکه با اتکا به توان داخل و دانش مهندسان کشور، موفق شده سه نوع گیربکس دستی واتوماتیک را طراحی و به مرحله تولید آزمایشی برساند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایکوپرس،  داود اسماعیل پور، مدیر عامل نیرومحرکه ضمن بیان این مطلب  با اشاره به برنامه تولید شرکت نیرو محرکه در سال جاری گفت: این شرکت با هدف توسعه قوای محرکه و عرضه محصولات اتوماتیک توسط ایران خودرو، تولید محصولات جدیدی از جمله گیربکس شش دنده دستی، گیربکس شش دنده اتوماتیک AMT، گیربکس  شش دنده اتوماتیک AT و گیربکس شش دنده اتوماتیک DCT را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نیرو محرکه،خاطرنشان کرد : گروه صنعتی نیرو محرکه از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می رودکه با اتکا به دانش طراحی، فناوری، نوآوری و ساخت انواع گیربکس دستی و اتوماتیک خودرو، انواع موتورسیکلت به ویژه  برقی، قطعات قوای محرکه و ارایه خدمات صنعتی و آموزشی به دنبال ایفای نقش مؤثر در زنجیره تامین صنعت خودرو و خلق ارزش پایدار از طریق فروش داخلی و صادرات برای سهامداران و سایر ذی نفعان است.

اسماعیل پور طراحی و ساخت گیربکس شش دنده دستی MT6 را از جمله محصولات  جدید این شرکت خواند و افزود: این گیربکس با هدف بهبود قابلیت رانندگی، کاهش مصرف سوخت، بهبود تعویض دنده با استفاده از سینکرونایزرهای دوبل و تریپل و سیستم تعویض دنده کابلی است که  برنامه ریزی و روند تولید آن آغاز شده و در نیمه دوم  امسال تولید آزمایشی آن کلید می خورد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه طراحی و ساخت گیربکس نیمه اتوماتیک AMT6 اظهار کرد: که این پروژه جهت استفاده در خودروهای اقتصادی با هدف افزایش رضایت مشتری و راحتی رانندگی و کاهش مصرف سوخت تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت نیرو محرکه تصریح کرد: خط مو.نتاژ گیربکس AT6 در حال نصب است و تا پایان امسال به مرحله تولید آزمایشی خواهد رسید. از ویژگی های این محصول ، سهولت در رانندگی و افزایش رضایت مندی مشتریان است.

وی با اشاره به تولید محصولات آتی این شرکت، خاطرنشان کرد: از دیگر محصولات آتی نیرو محرکه، گیربکس DCT6 است. تولید این محصول نیز با هدف بهبود شتاب گیری و رضایت مشتری و هم چنین کاهش مصرف سوخت در مقایسه با سایر خودروهای گیربکس اتوماتیک صورت گرفته که با طی مراحل نهایی، در سال 1401 صحه گذاری شده و در سال 1402 به مرحله تولید آزمایشی خواهد رسید.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,1415/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار/الزام دولت به خرید باقیمانده سهمیه سوخت مردم ۲ تولیدکننده بزرگی که زمانی کفش واکس می‌زد + فیلم ۳ مخالفت شدید کشورهای اروپایی با تحریم های آمریکا علیه خط لوله گاز روسیه ۴ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۵|هر اونس طلا ۱۹۴۵ دلار شد ۵ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۵|پیش بینی رگبار باران در برخی استان ها تا چهارشنبه/ کاهش محسوس دما در شمال ۶ فروش اوراق سلف نفتی وزارت نفت با مصوبه شورای سران متفاوت است ۷ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۲۴| پیش بینی رگبار ۵ روزه باران در برخی استان ها ۸ وزارت صمت را این روزها چه کسی اداره می‌کند؟ مهمترین اخبار اقتصادی حذف متقاضیان طرح ملی مسکن در صورت عدم واریزی/ تاخیر ۱۲۰۰۰ متقاضی در واریز آورده اولیه سیل نعمت است یا نقمت؟ «علاج تحریم»|اتکا به توان داخلی راهکار اصلی تقویت اقتصاد است فروش اوراق سلف نفتی وزارت نفت با مصوبه شورای سران متفاوت است مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است نامه نمکی به مردم ایران: الگویی بی‌‌بدیل از شور آمیخته با شعور حسینی ارائه کنیم واکنش عطوان به خیانت امارات: انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گیربکس شش دنده تولید آزمایشی نیرو محرکه شرکت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌ نام پشت‌ کنکوری‌ ها برای «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه

سامانه ثبت‌نام پشت کنکوری‌ها برای «ترمیم نمره» همچنین ایجاد سابقه تحصیلی از طریق شرکت در آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳ فعال و آغاز به کار کرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا، بخش دوم سامانه «مشاهده، تأیید و ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی» فعال و بدین ترتیب ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون‌های نهایی جهت ایجاد یا ترمیم سابقه تحصیلی آغاز شد این در حالیست که فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی نهم اردیبهشت شروع اما ثبت‌نام ترمیم نمرات پشت کنکوری‌ها امروز فعال شد.

پشت کنکوری‌ها می‌توانند با ورود به سامانه بنا بر گروه آزمایشی انتخابی خود، نسبت به انتخاب دروس نهایی جهت ترمیم نمراتشان اقدام کنند. شیوه کار نیز بدین صورت است که با انتخاب پایه تحصیلی و گروه آزمایشی، فهرست دروس قابل ثبت‌نام برای آنها نمایش داده می‌شود.

متقاضیان از طریق سامانه my.sanjesh.org اقدام به انتخاب دروس مورد نظر جهت ترمیم و ایجاد سابقه تحصیلی کنند. سایر متقاضیان از سامانه my.medu.ir اقدام به ثبت نام ترمیم نمره و ایجاد سابقه تحصیلی کنند.

همه افراد متناسب با گروه آزمایشی خود می‌توانند ایجاد سابقه کنند و در این خصوص افراد محدودیتی در انتخاب دروس مدنظر برای ایجاد سابقه ندارند. نمره دروس هم به افراد نمایش داده می‌شود تا اگر احیاناً بخواهند تحت عنوان «ترمیم»، نمره خود را ارتقا بدهند، باز هم محدودیت نداشته و از یک تا چند درس و یا همه دروس را می‌توانند برای ترمیم انتخاب و هزینه آن را پرداخت و در امتحان مربوطه شرکت کنند.

در انتخاب دروس جهت ترمیم نمره، هیچ فردی هیچ محدودیتی از نظر تعداد دروس انتخابی ندارد. ممکن است فردی در انتخاب دروس خود دچار تردید شود که آیا می‌تواند خود را جهت امتحان آماده کند یا خیر؟ که این افراد می‌توانند دروس مدنظر خود را انتخاب کرده اما اگر تا روز امتحان آمادگی نداشتند، می‌توانند در آن امتحان شرکت نکنند و عدم شرکت به منزله این است که اصلاً درسی را برای امتحان انتخاب نکرده و این انتخاب برای آنها کماکان محفوظ می‌ماند.

فارغ‌التحصیلان سال ۱۴۰۲، صرفاً امتحانات نهایی خرداد آنها به عنوان سوابقشان در نظر گرفته می‌شود لذا نیازی به مراجعه به بخش دوم سامانه یعنی ثبت‌نام ایجاد یا ترمیم نمره ندارند.

اما در مورد سایر افرادی که پیش‌تر از سال ۱۴۰۲ فارغ‌التحصیل شده‌اند، همه آزمون‌های نهایی آنها به عنوان سابقه لحاظ خواهد شد. این در حالیست که فارغ‌التحصیلان ۱۳۸۴ به قبل که سابقه ندارند، چون در هیچ سامانه‌ای این سابقه ثبت و ضبط نشده، اگر داوطلب شرکت در آزمون سراسری سال جاری هستند، حتماً باید برای گروه آزمایشی کنکوری که شرکت می‌کنند، سابقه تحصیلی را تولید کنند.

فارغ‌التحصیلان ۱۳۸۴ به بعد باید حتماً کنترل کنند که بنا بر گروه آزمایشی که انتخاب می‌کنند، سوابق آنها کامل است و یا نواقصی دارند؛ اگر نواقص وجود داشت نسبت به رفع آن اقدام کنند.

هنرجویان هنرستان‌ها به دلیل آنکه آزمون داخلی دارند، سابقه تحصیلی ندارند لذا این دسته اگر در گروه آزمایشی هنر شرکت کنند باید دروس عمومی شاخه خود را انتخاب کنند و نیازی نیست دروس عمومی شاخه نظری را انتخاب کنند؛ اما در پایه دوازدهم چون درس زبان خارجی ندارند، امتحان شاخه نظری از آنها گرفته می‌شود که کد درس مشخص است. دانش آموزان در پایه دهم و یازدهم نیز می‌توانند از اکنون برای ایجاد سابقه اقدام کنند تا در پایه دوازدهم با دانش آموزان شاخه نظری امتحان دهند اما باید دروس عمومی خود را امتحان دهند.

اگر افراد بنای شرکت در گروه آزمایشی دیگری را دارند طبیعتاً باید متناسب با گروه انتخابی، سابقه تحصیلی را ایجاد کنند یعنی دروس مربوطه را انتخاب و در آزمونش شرکت کنند. این امر اختیاری است و اجباری در کار نیست اگر حتی تصور کنند بعداً در گروه آزمایشی دیگری شرکت کنند نیز به آنها اختیار داده می‌شود تا سابقه خود را تولید کنند.

زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش پیش از این هزینه ترمیم نمره هر درس را مبلغ ۵۰ هزار تومان اعلام و گفته بود: طبق مصوبه هیئت وزیران افراد برای تأیید سوابق خود که به سازمان سنجش ارسال خواهد شد مبلغ ۵۰۰ هزار ریال باید پرداخت کنند. همچنین برای هر عنوان درسی که به عنوان ایجاد سابقه یا ترمیم انتخاب می‌کنند نیز باید ۵۰۰ هزار ریال از طریق سامانه و به صورت برخط پرداخت کنند و به محض اینکه این مراحل انجام شد، دروس انتخابی آنها هم به عنوان ایجاد سابقه و هم ترمیم نهایی می‌شود؛ به‌تبع درسی را که سابقه‌ای در آن ندارند تحت عنوان ایجاد سابقه و اما در درسی که سابقه دارند اما می‌خواهند نمره آن را ارتقا دهند، تحت عنوان ترمیم انتخاب می‌کنند.

کد خبر 751427

دیگر خبرها

  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا
  • آغاز ثبت‌ نام پشت‌ کنکوری‌ ها برای «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • قیمت روز محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مهمترین نکات در رانندگی با خودروی دنده اتومات
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت امروز دنا و ۲۰۷
  • قیمت خودرو امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت روز محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟