Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای در واکنش به اقدام اخیر امارات محتره عربی مبنی بر عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهییونیستی عنوان کرد: اقدام ننگین امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی خیانتی آشکاراست. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه محکومیتی اقدام ننگین امارات در عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی را خیانتی آشکار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

« بسـم الله الـرحـمن الرحـیـم »

مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَ الَّذینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکفَّارِ رُحَماءُ بَینَهُمْ. سوره فتح آیه 29

سلام و صلوات خداوند بر پیروان صادق و وفادار پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم که در ارتباط رحمائی با هم‌کیشان استوار و بر کفار و ظالمان در تقابل سختگیرانه‌اند.

امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره سران کشورهای اسلامی را به وظیفۀ خطیرشان در قبال مسائل جهان اسلام و بخصوص مسئلۀ اول مسلمین یعنی آرمان فلسطین متذکر شده و دو روی سکۀ همراهی با این آرمان را مایۀ پیشبرد اهداف اسلامی و تقویت مسلمین،  و پشت کردن به این آرمان شریف و ملت مظلوم و ستمدیدۀ فلسطین را مایۀ ننگ ابدی و ذلت و خسارت در دنیا و روسیاهی و عذاب در آخرت معرفی کردند.

این ننگ ابدی همراه همۀ جنایت‌پیشگان در کسوت سران کشورهای اسلامی که در خدمت اهداف جنایتکارانۀ اسرائیل غاصب و کودک‌کش قرار گرفته و باسکوت در برابر جنایات علیه مسلمانان و بدتر از آن  تمایل به سیاست‌ها و طرح‌های شیطانی و استکباری آمریکا و اسرائیل جنایت‌پیشه همچون آناپولیس و نقشه راه و معاملۀ ننگین قرن، شریک جرم جنایتکاران روسیاه تاریخ شدند.

زشت‌ترین و ننگین‌ترین صفحه سیاه تاریخ این سران ضد اسلام و امت اسلامی، پیمان ننگین کمپ دیوید با دلالی آمریکا و خیانت انور سادات رئیس‌جمهور معدوم مصر بود که آثار جنایت‌بار آن تا امروز و فرداها ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین را آزرده و می‌آزارد. این قراردادها که تحت نظر آمریکا تنظیم شده بود، جز استقرار اسرائیل در سرزمین‏‌های اشغالی فلسطین و تثبیت آن به عنوان یک دژ استعماری در منطقه و ذلت و خفت و اسارت مردم مسلمان نتیجه‏‌ای در برنداشت.

توافق ننگین عادی‌سازی روابط بین دولت سرسپردۀ امارات متحدۀ عربی با رژیم جعلی و تروریستی صهیونیستی که با طراحی، راهبری و حمایت رژیم ضدبشری و تروریست‌پرور آمریکا از آن رونمایی شده، خیانتی بس بزرگ و جنایتی آشکار علیه صلح و امنیت منطقه و جرمی فراموش نشدنی و نابخشودنی علیه آرمان بزرگ آزادی قدس شریف است.

این اقدام خائنانه که اهداف شوم چندگانه‌ای از جمله؛ به فراموشی سپردن مسألۀ اول جهان اسلام یعنی آرمان آزادی فلسطین و سرزمین قدس، مشروعیت‌بخشی ظاهری به رژیم منحوس صهیونیستی، تضعیف جبهۀ مقاومت، بسترسازی برای اجرای پروژۀ معاملۀ قرن و خاورمیانۀ مورد خواست امریکایی ـ صهیونیستی و ایجاد زمینه‌هایی برای فراگیرسازی رابطۀ کشورهای مرتجع عربی با اشغالگران صهیونیست را دنبال می‌کند، حرکتی شیطانی و محکوم به شکست است که نه‌تنها دستاوردی برای مسببان و عاملان آن نخواهد داشت بلکه در معادله‌ای کاملاً معکوس، موجب تسریع در روند نابودی غدۀ سرطانی رژیم جعلی صهیونسیتی و پیروزی هر چه زودتر فلسطینیان در این مبارزۀ نابرابر خواهد شد.

خیانت آشکار دولتمردان امارات به آرمان مشترک و نقطۀ وحدت امت اسلامی یعنی همان آزادی فلسطین و قدس شریف، نشانی از حقارت و ترس ابوظبى از اسرائیل غاصب و سندی آشکار از پشت کردن آنان به آرمان بزرگ قدس بوده و پیامدهای آشکار این توافق جدید با رژیم غیر مشروع و روبه زوال صهیونیسم؛ هر چه باشد به ضرر'نظام سلطه و استکبار جهانی' و همپیمانان آنان و به نفع 'جبهۀ مقاومت اسلامی' خواهد بود، به طوری که این توافق ننگین به زودی گریبان همه طرف‌ها، عاملان و مسببان آن  را گرفته و آنان را منفور تاریخ و آماج امواج نفرت و خشم مقدس جهان اسلام و جبهۀ حامی فلسطین و دچار سرنوشت دیگر خیانتکاران به آرمان بزرگ قدس شریف همچون انور سادات خواهد کرد.

به درستی که این‌گونه اقدامات نابخردانه موجب تقویت هر چه بیشتر محور مقاومت و افزایش روحیۀ مبارزه و وحدت در بین کشورهای منطقه به ویژه در میان مردم ستمدیده و مبارز فلسطین علیه اسرائیل غاصب می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید این توافق ننگین و اقدام خفت‌بار، آن را حماقتی راهبردی و بس بزرگ دانسته که تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد و به جنایتکاران صهیونیسم و دولتمردان مرتجع سازشکار اعلام می‌کند که سازشکاران و مسببان روابط با رژیم صهیونیستی همیشه در زمرۀ منفورترین جنایتکاران و خیانت‌پیشه‌گان تاریخ بوده‌اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیشتر بخوانید... روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل واژه های کاربردی مرتبط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل ۲ بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است ۳ سازمان کنفرانس اسلامی در قبال اقدام اخیر امارات موضع گیری کند ۴ قدردانی سرلشکر موسوی از فرمانده معظم کل قوا ۵ نماینده مجلس:"ساختمان وارتانا" محل گعده‌های سیاسی آخوندی بود/نمایندگان از وزیر سابق راه شکایت می کنند ۶ افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران به کجا رسید؟ ۷ درخواست یک تشکل دانشجویی از رئیسی برای محاکمه آخوندی ۸ «نه نفت دارد نه مروارید!»؛ استدلال محمدرضا پهلوی برای بخشیدن بحرین چه بود؟ مهمترین اخبار سیاسی گلرو:آمریکا در ماراتن رایزنی برای فشار حداکثری بر ایران شکست خورد روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل نماینده مجلس:"ساختمان وارتانا" محل گعده‌های سیاسی آخوندی بود/نمایندگان از وزیر سابق راه شکایت می کنند عضو کمیسیون عمران مجلس: وضعیت امروز مسکن نتیجه قصور آخوندی است/ ورود مجلس به سؤال از دولت در حوزه مسکن مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی‌سازی| امارات ابزار طرح‌های صهیونیسم در منطقه/ انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل عام ملت یمن شریکند روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کنکور برگزار می شود عادی سازی روابط روابط با رژیم ننگین امارات توافق ننگین ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، گفت: تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد و هر آنچه مانع حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، خیانت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و 17 هزار شهید ترور کشور، اظهار داشت: راهبرد حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی راهبرد آگاهی‌بخشی، بصیرت‌دهی و بسیج توده‌های مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) قدرت نرم را جلوه داد و این ابزار را برای مبارزه با رژیمی که توسط همه قدرت‌ها حمایت می‌شد به کار گرفت، گفت: امام راحل هیچوقت به مبارزه مسلحانه اعتقادی نداشت و گفتمان انقلاب مبنی بر حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث پیروزی و تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در سال 59 نهادی را برای همین کار تشکیل دادند، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با حضور چهره‌های مهم و برجسته نظام از جمله آیت‌الله شهید بهشتی و آیت‌الله شهید مطهری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات ا‌سلامی پنج ماموریت است که در مصوبه هیئت دولت آمده و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، ادامه داد: از وظایف شورا، ساماندهی و نظارت بر برنامه‌های سیاسی، ملی، انقلابی و مردمی است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شده است، گفت: فتنه پیچیده سال 1401 با حضور مردم در هم کوبیده شد و مردم بودند که با نظام همراهی کرده و از آن حمایت کردند.

وی با بیان اینکه میلیون‌ها نفر مردم در قالب اجتماعات، تظاهرات و راهپیمایی‌ها به میدان آمدند و این اغتشاشات را محکوم کردند، افزود: دشمن احساس می‌کرد نظام اسلامی پشتوانه مردمی خود را از دست داده است اما مردم دشمن را ناامید کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه مردم ما در راهپیمایی اخیر روز قدس هم حماسه آفریدند، اظهار داشت: امسال در 2 هزار و 976 نقطه در ایران راهپیمایی روز قدس برگزار شد و با افزایش حدود 70 درصدی حضور مردم روبه‌رو بودیم.

وی با بیان اینکه هر آنچه که باعث حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، عبادت است و هر آنچه که مانع شود، خیانت بزرگی است گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با دروغ، فریب و سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی کردن مشکلات سرمایه اجتماعی نظام را که مردم هستند، بگیرد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال در انتخاب شعار سال نیز بر حضور مردم تاکید داشتند و فرمودند جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: باید اقتصاد مریض نفتی و دولتی را درمان کرد و این درمان جز با مشارکت مردم ممکن نیست.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های راکد زیادی در بین مردم است که اگر وارد چرخه تولید شود یک انقلاب اقتصادی در کشور ایجاد خواهد شد، ادامه داد: امسال وظیفه همه مسئولان است که اطمینان‌سازی کنند تا مردم وارد عرصه اقتصادی و تولید شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه یکی از مشکلات در حوزه اقتصادی بحث اتلاف انرژی است و می‌توان با صرفه‌جویی کمبودها را جبران کرد، گفت: باید جامعه را آگاهی داد، چرا که بهره‌وری در اقتصاد کشور اهمیت زیادی دارد که باید به آن اهمیت داد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است