Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@07:20:31 GMT

زنان پرستار نما در شمال تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۴۲۵

صراط:

سرهنگ سید علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: یکم تیرماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل به همراه خانمی به نام ناهید ۳۵ ساله به دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۲۲ دربند تحویل پایگاه یکم پلیس آگاهی شد و محتویات پرونده حکایت از آن داشت که متهم به عنوان پرستار برای شاکی کار می‌کرده که به اتهام سرقت از شاکی دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران این مقام انتظامی توضیح داد: شاکی برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دعوت و اظهار داشت، چند ماه پیش به دلیل بیماری پدر و مادرم ۲ پرستار و یک خدمتکار هر سه زن استخدام کردم و پس از فوت پدرم با یکی از پرستاران تسویه حساب کردم و متعاقب آن پس از مدتی متوجه شدم اموال با ارزشی شامل تابلو فرش، طلاجات، قالی ابریشم، وجه نقد، دلار، یورو و ... به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال مفقود شده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان برای کشف سرنخ‌هایی از سرقت و چگونگی سرقت، به منزل شاکی مراجعه کردند و چندین سرنخ از سارق به دست آورند، بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با همکاری هم دستش که احتمال داشت یکی از مستخدمان باشد، سرقت را مرتکب شده است.

وی گفت: متهم در بازجویی تکمیلی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: در ابتدا با همکاری سیمین که پرستار مادر شاکی بود از اوضاع و احوال منزل به خوبی باخبر شدم و یک تابلو فرش سرقت کردم و در ادامه وقتی متوجه شدم افراد منزل متوجه سرقت نشدند، به دفعات مختلف اموال با ارزش را سرقت و سیمین آن‌ها را می‌فروخته و مبلغ به دست آمده را بین خود تقسیم می‌کردیم.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه با هماهنگی‌های قضایی دستگیری سیمین نیز در دستور کار قرار گرفت، بیان داشت: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که سیمین با اطلاع از دستگیری همدستش محل سکونتش را تغییر و نقل مکان کرده است که در ادامه با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه دوم سیمین شناسایی و کارآگاهان موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سیمین نیز به جرم ارتکابی اقرار و اظهار داشت، اموال سرقتی را به چند فروشگاه فروخته است، گفت: با اعتراف صریح متهمان کارآگاهان موفق شدند فروشگاه‌های مذکور را شناسایی و بخش زیادی از اموال شاکی را به وی مسترد کنند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران افزود: با تکمیل پرونده متهمان با قرار مجرمیت صادره از سوی شعبه بازپرسی ناحیه ۳۴ تهران روانه زندان شدند و مالخران نیز به قید ضمانت آزاد شدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران صراط پایگاه یکم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما