Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد حیدری, رئیس پلیس راه استان کرمانشاه محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه و اسلام آبادغرب حمیل را به عنوان پر حادثه ترین محورهای استان کرمانشاه معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه با 16 کشته و اسلام آبادغرب - حمیل با 9 کشته پر تلفات ترین محورهای استان در 4 ماه سپری شده از سال جاری بوده اند که البته نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 4 و 2 نفر کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: محور کرمانشاه - کامیاران با 7 نفر کشته و محور روانسر نیز با 5 نفر به ترتیب در رده های سوم و چهارم پرتلفات ترین محورهای مواصلاتی استان تا پایان تیر قرار دارند که البته در این محورها نیز به ترتیب شاهد کاهش 25 و 26 نفری تلفات بوده ایم.

رئیس پلیس راه استان  کرمانشاه یادآوری کرد: در مجموع طی 4 ماه سپری شده از سال جاری 93 نفر در محورهای استان کرمانشاه بر اثر سوانح جاده ای جان باخته اند که البته این آمار کاهش تلفات 33 نفری معادل 27 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه حدود 70 درصد معادل 65 نفر در راه های اصلی جان خود را از دست داده اند، افزود: 28 نفر نیز معادل 30 درصد در راه های فرعی و روستایی قربانی حوادث رانندگی شده اند.

وی، با بیان اینکه 69 نفر از افراد فوت شده را مرد و 24 نفرشان را نیز زن تشکیل می دهند و گفت: از مجموع 93 فرد فوت شده، 38 نفر کمتر از 20 سال، 44 نفر بین 20 تا 50 سال و 11 نفر نیز بالای 50 سال سن داشته اند.

سرهنگ حیدری در پایان و با اعلام اینکه 60 نفر از افراد فوت شده مجرد و 33 نفر متاهل بوده اند، گفت: 41 نفر از قربانیان سوانح رانندگی سرصحنه و 52 نفر نیز در مراکز درمانی جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اسلام آبادغرب ترین محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس

به گزارش همشهری آنلاین ، در حاشیه تمرین امروز سپاهان، کاپیتان های سپاهان به نمایندگی از بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، تشرف وی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

کد خبر 847912 منبع: ورزش سه برچسب‌ها اسلام و مسلمانان ویژه ورزشی فوتبال باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • افشای کینه شاه از قم
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • دلایل «پاریس» برای انتخاب اسلام + فیلم
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مطهری امام
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس