Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر دفاع: با توجه به شرایط خوبی که در تولید سلاح داریم، آماده ایم نیازمندی‌های تسلیحاتی لبنان را تامین کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر سرتیپ حاتمی در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره پیشرفت‌های دفاعی در حوزه تجهیزات رزم انفرادی برای نیرو‌های مرزبانی افزود: در دو تا سه سال گذشته یکی از برنامه‌هایی که به صورت مرتب اجرا کردیم با نیروی انتظامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ما سال 97 نسبت به سال 96 رشد دو برابری در تامین اقلام نیروی انتظامی داشتیم و برای سال 99 یک خط اعتباری 450 میلیاردی برای تامین نیاز‌های نیروی انتظامی در نظر گرفته ایم که بتوانند پیش اندازی کنند و خرید‌ها را انجام دهند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه نیازمندی‌های نیروی انتظامی کاملا متفاوت است، افزود: اقلام خوبی چه در تجهیزات انفرادی و چه در بحث تامین امنیت و مراقبت مرزی و همچنین تجهیزات سنگین‌تر مانند شناور حیدر را در نظر گرفته ایم که در اختیارشان قرار می‌دهیم.
وی گفت: البته جایگزینی تجهیزات قدیمی با تجهیزات جدید تابع منابع است و باید در طول سال انجام شود و کمی زمان بر است و به مرور انجام می‌شود.
امیر حاتمی درباره کمک به مردم لبنان و انتقال فناوری دفاعی به محور مقاومت نیز گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب و کودک کش و شر به تمام معنا است، این کار (توافقنامه امارات و اسراییل و حضور ناو‌های خارجی در سواحل لبنان) که اتفاق افتاد خیانت در حق مردم فلسطین و مردم منطقه است و اگر بخواهند پای این رژیم را به منطقه باز کنند، ناامنی را ایجاد خواهد کرد که مسئولیت آن به عهده کسانی است که این نا امنی را ایجاد کردند و شر آن دامنشان را خواهد گرفت.
وی افزود: مردم عزیز لبنان دوست ما هستند و در دوره مقاومت به آن‌ها کمک کردیم و به همه کسانی که با ظلم اسراییل مبارزه می‌کنند، کمک می‌کنیم.
امیر حاتمی ادامه داد: با توجه به شرایط خوبی که در تولید سلاح داریم، آماده ایم نیازمندی‌های تسلیحاتی لبنان را تامین کنیم، اما انتخاب با خود آن‌ها است.
وی درباره خروج آمریکا از منطقه نیز گفت: درباره خروج آمریکا از منطقه گام‌های موثری برداشته شده و این خواست همه مردم منطقه است، این اتفاق اخیر در سازمان ملل هم صدای شکستن استخوان‌های ابرقدرتی آمریکا را به گوش رساند.
وزیر دفاع درباره فعالیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حوزه مقابله با کرونا نیز با بیان اینکه همکاری این وزارت‌خانه با وزارت بهداشت ستودنی است، افزود: روزانه 200 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده تولید می‌کنیم و در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌دهیم. در عین حال تلاش می‌کنیم نیاز‌های نیرو‌های مسلح را نیز تامین کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی گفت: درباره واکسن هم دانشمندان صنعت دفاعی به دوستان وزارت بهداشت کمک می‌کنند و پیشرفت‌های خوبی هم در این حوزه حاصل شده است، یک مراحل از ساخت واکسن، تولید و نمونه حیوانی آن آزمایش شده است و یک نمونه تست انسانی نیز انجام شد که همه موفقیت آمیز بود، اما باید مراحل بعدی طی شود؛ تلاش‌های امیدوار کننده‌ای در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نیازمندی تسلیحاتی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است

ستاره جوان توپچی‌ها می‌گوید وضعیت او از نظر جسمانی خیلی بهتر از چند سال قبل است.

طرفداری | بوکایو ساکا، وینگر جوان آرسنال، در مصاحبه‌ای کریستیانو رونالدو را "الگوی کامل" خود معرفی کرده است.

ساکا که در حال حاضر 22 سال سن دارد، در مسیر تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان نسل خود قرار دارد. او تاکنون بیش از 200 بازی برای آرسنال انجام داده و 50 گل به ثمر رسانده است. ساکا همچنین 32 بار پیراهن تیم ملی انگلیس را بر تن کرده و به ندرت به دلیل مصدومیت بازی‌ها را از دست می‌دهد. میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها، به ساکا چالش تبدیل شدن به بازیکنی را داده که مانند کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا، بتواند به راحتی 60 تا 70 بازی در یک فصل انجام دهد. ساکا در مصاحبه با روزنامه میرر دراین‌باره گفت:

او [آرتتا] به من گفت که همه بازیکنان برتر این کار را انجام می‌دهند، بنابراین اگر می‌خواهم به آن سطح برسم، باید آماده باشم که این تعداد بازی را انجام دهم و سعی کنم در هر کدام از این بازی‌ها به تیمم کمک کنم تا پیروز شود.

ساکا در مورد کریستیانو رونالدو که در 39 سالگی هنوز در تیم النصر عربستان بازی می‌کند، افزود:

او نمونه کاملی از این موضوع بود. کریستیانو به ناگهان و پس از مدتی به یک گلزن قهار تبدیل شد و فکر می‌کنم او الهام‌بخش و الگوی من و بسیاری از بازیکنان است تا سعی کنند در مسیر او قدم بردارند. اما در عین حال، من فقط می‌خواهم خودم باشم و کاری را انجام دهم که برای بازی و پیروزی آرسنال لازم است.

ساکا سابقه مصدومیت‌های جزئی دارد که گاهی اوقات منجر به تعویض او می‌شود، اما این موضوع به دلیل فریب دادن مدافعان حریف برای تکل زدن است و او احساس می‌کند که در مقایسه با زمانی که برای اولین بار در شمال لندن بازی می‌کرد، از نظر جنگندگی قوی‌تر شده است. این وینگر تکنیکی اضافه کرد:

احساس می‌کنم از نظر جسمی خیلی قوی‌تر از چهار یا پنج سال پیش هستم. برای هر تکل، من تجربه بیشتری در این زمینه دارم که چه زمانی باید از روی یک تکل بپرم تا مانع از یک تکل سنگین شوم. بنابراین من علاوه بر قوی‌تر شدن از نظر جسمی، از نظر ذهنی نیز باهوش‌تر شده‌ام.

آرسنال و انگلیس امیدوارند که ساکا در هفته‌های آینده از مشکلات آمادگی جسمانی در امان بماند. توپچی‌ها که در حال رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر هستند، خود را برای بازی دربی با تاتنهام در روز یکشنبه آماده می‌کنند در حالی که سه‌شیرها برای حضور در یورو 2024 آماده می‌شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • خاندوزی: جعبه ابزار تامین مالی برای تحقق جهش تولید آماده شد
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است