Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نشست سه جانبه معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز به منظور ارزیابی فعالیتها و انتخاب شهر تبریز بعنوان پایلوت اجرای طرح شهر دوستدار خانواده در بنیاد ملی خانواده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ نشست سه جانبه معاون فرهنگی واجتماعی  شهردار تبریزبا رئیس کمیته اجرایی شهر دوستدار خانواده و معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز مطالعات وبرنامه ریزی سازمان ‌شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور ارزیابی فعالیتها و انتخاب شهر تبریز به عنوان پایلوت اجرای طرح شهر دوستدار خانواده  در بنیاد ملی خانواده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام  والمسلمین احمد حمیدی در این نشست با تاکید بر استفاده از  تمامی ظرفیت های شهری در راستای تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی  گفت : تحکیم بنیان خانواده اساس هدایت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی به شمار می آید و  با مدنظر قرار دادن این موضوع شهرداری تبریز گسترش تحکیم خانواده را در راس راهبرد های اجتماعی خود قرار داده است و تا کنون توانسته منشا خدمات بیشماری در این حوزه  باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود، گفت: باید این سبک در جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
حمیدی با اشاره به این‌که ظرفیت‌های اجتماعی شهرداری تبریز در خدمت ارتقای مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی شهروندان است، افزود: اقدامات شهرداری تبریز در توسعه پارک‌های ویژه بانوان و خانواده،  برنامه‌های مستمر آموزشی  فرهنگسراها  و مشاوره های خانواده و سلامت   در راستای تحکیم بنیان خانواده   تدوین شده است. 

 در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین حمیدی معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز  به همراه حجت الاسلام غلامعلی معاون فرهنگی واجتماعی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی سازمان شهرداریها ودهیاریهای وزارت کشوراز بنیاد ملی خانواد ه بازدید نمودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز شهر دوستدار خانواده معاون فرهنگی شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری

مسئول امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با روز معمار و شروع هفته فرهنگی اصفهان مانور نمایشی شهر فرهنگ با هدف اطلاع رسانی خدمات غیرحضوری و مباحث شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان به عنوان شهر پیشرو در این زمینه در حال اجرا است.


عادل فتوحی نیا  با بیان اینکه از جمله راه‌های آشنایی شهروندان با خدمات قابل ارائه شهری، روی آوردن به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از مردم برای مردم با مشارکت گروه‌های نمایشی است افزود:  معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با همکاری و همراهی اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اقدام به برگزاری فراخوان و اجرای مانور نمایشی (شهر فرهنگ) به منظور ارتقای فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری و نقش معماری در هویت شهری کرده است.


او گفت: مانور‌های نمایشی شهر فرهنگ در واقع نقطه اتصال فرهنگ و هنر با معماری و انتقال معانی و فرهنگ سازی از طریق هنر در شهر خواهد بود که به خوبی ارتباط میان دستگاهی مجموعه‌های شهرداری در ارائه و معرفی خدمات به شهروندان محترم را به نمایش می‌گذارد.


مسئول امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ادامه داد: این برنامه تا ۹ اردیبهشت همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در ۴ نقطه از معابر پرتردد شهر از جمله چهارراه شیخ صدوق، چهارراه تختی، چهارراه آپادانا و پل بزرگمهر نزدیک به ۱۵۰ اجرای نمایشی خواهند داشت.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • رادان: هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم/ بی حجابی باعث بی عفتی می شود