Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:55:15 GMT

امام جمعه تبریز بر توجه به آزادگان تاکید کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۷۴۰۹

امام جمعه تبریز بر توجه به آزادگان تاکید کرد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از آزادگان دفاع مقدس با بیان این‌که استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شده است، گفت: اسرا با تجربه و تحمل روزهای سخت زیر شکنجه‌های روحی و جسمی رژیم بعثی عراق، از حیثیت و کیان ایران عزیز دفاع کردند.

وی اضافه کرد: آزادگان با ایمانی راسخ در برابر هجمه‌ها و فشارهای روحی و روانی سالها دور از وطن و خانواده دوران اسارت را تحمل کردند و امروز هم از آسیب‌های پنهان جسمی و روحی بسیاری رنج می‌برند که لازم است موضوع سلامت و بهداشت آنها مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آل هاشم ۲۶ مرداد را یکی از خاطره‎انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در این روز ایران اسلامی شاهد حضور و آزادی بزرگمردانی بود که سال‎ها با وجود زجر و شکنجه روحیه رزمندگی خود را حفظ کردند.

وی با اشاره به روزهای به یادماندنی بازگشت اسوه‌های صبر به میهن اسلامی، گفت: اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رزمندگان و صبر و شکیبایی آزادگان و خانواده‌های آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را فرصتی برای گرامیداشت صبر، استقامت و ایستادگی آزادگان دانست و گفت: در طول سال و در عمل باید این انسان های بزرگ که رهبر انقلاب، آنان را استوانه های صبر و مقاومت یاد می‌کند مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز سالروز بازگشت آزادگان به کشور آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شاهین دژ به امامت حجت الاسلام مرادی امام جمعه شاهین دژ برگزار شد .

امام جمعه شاهین دژ باتبریک فرارسیدن هفته معلم به جایگاه والای معلم در تربیت دانش آموزان مومن و متعهد برای آینده کشور اشاره کرد وگفت: مهمترین رسالت خطیر معلمان تربیت نیروی سالم و کارآمد برای آینده مدیریتی کشوراست .

امام جمعه شاهین دژ همچنین با تبریک فرارسیدن روز کارگر به نقش این قشر زحمتکش در عرصه تولید و خودکفایی کشور اشاره کرد وگفت: نقش کارگران در چرخه تولید و رونق اقتصادی بسیار زیاد است.

امام جمعه شاهین دژ همچنین از اجرای طرح نور  (حجاب و عفاف )از سوی نیروی انتظامی را بسیار باارزش عنوان واز اجرا کننده گان این طرح قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور