Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: برای رسیدگی به دعوای بین بانک‌ها و تولیدکنندگان در مورد تملک واحدهای تولیدی به خاطر بدهی بانکی «هیئت داوری تولید» تشکیل شده و نظر نهایی را در این باره صادر خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: برای رفع اختلاف و داوری بین بانک‌ها در مورد بدهی تسهیلات بانکی که برخی موارد منجر به تملک واحدهای صنعتی توسط بانک می‌شود، «هیئت داوری تولید» تشکیل شده و از این به بعد این هیئت در این مورد نظر خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این هیئت داوری متشکل از نماینده دادگستری، نماینده استانداری، نماینده سازمان صمت، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان و رئیس هیئت خبرگان بانکی استان خواهد بود که بعد از درخواست بانک برای تملک یک واحد تولیدی به خاطر بدهی، پرونده را بررسی می‌کنند و رای بر تملک یا اعطای فرصت بیشتر به تولیدکننده برای بازپرداخت وام خواهد داد.

ستاد تسهیل حکم بین بانک و تولیدکننده باشد

استاندار قزوین ادامه داد: چنانچه لازم بود فرصت بیشتری به تولیدکننده برای بازپرداخت اقساط بدهی بانکی او داده شود، پرونده به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع خواهد شد تا مدت لازم برای بازپرداخت بدهی در اختیار تولیدکننده قرار بگیرد. ضمن اینکه با توجه به اختلافی که بین بانک به عنوان وام‌دهنده و تولیدکننده به عنوان وام‌گیرنده وجود دارد، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید بین بانک و تولیدکننده به عنوان حکم عمل کند.

جمالی‌پور هدف از ایجاد هیئت داوری تولیدی را سروسامان دادن به وضعیت واحدهای تولیدی در حال تملک و احقاق حقوق تولیدکنندگان دانست و یادآور شد: پیشتر اینطور بود که به خاطر یک میلیارد تومان بدهی یک واحد تولیدی به ارزش 50 میلیارد تومان توسط بانک تملک و تولید در آن متوقف می‌شد که از این به بعد این موضوع به دقت در هیئت داوری بررسی خواهد شد.

استاندار قزوین: بانک‌ها با ندانم‌کاری تولید را نابود می‌کنندانتقاد استاندار قزوین از بی‌تعهدی برخی مسئولان / مدیران هنوز اهمیت تولید را باور نکرده‌انداستاندار قزوین: مدیران کمربندها را سفت ببندند / باید با حداقل بودجه کارهای بزرگ کرد

شناسایی واحدهای تولیدی تملک‌شده توسط بانک‌ها

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هم در ادامه این نشست با بیان اینکه 92 واحد تولیدی تملک‌شده توسط بانک‌ها در استان قزوین شناسایی شده بودند، گفت: بعد از احصای این آمار کمیته‌ای با حضور نمایندگان اداره‌کل اطلاعات، سازمان بازرسی، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان صمت، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها و رؤسای دادگستری شهرستان‌ها تشکیل شد و این واحدها از لحاظ مالکیتی تعیین‌ تکلیف شدند.

مرتضی علیخانی افزود: از آن زمان قرار بر این شد که هیچ تملکی توسط بانک‌ها صورت نگیرد تا موضوع در کمیته یادشده بررسی شود. ضمن اینکه اگر هر قرار بر تملک باشد، واحدهای تولیدی تحت تملک توسط شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صمت به این کمیته معرفی شوند تا درباره آنها تصمیم‌گیری شود.

تکلیف تملک 55 واحد صنعتی استان مشخص نیست

این مقام مسئول با ذکر اینکه تاکنون 15 جلسه در این کارگروه برای رسیدگی به پرونده واحدهای صنعتی تحت تملک تشکیل شده است، ادامه داد: در این جلسات 37 واحد تولیدی تعیین تکلیف شدند. یعنی مالکیت برخی از آنها احیا و به تولیدکننده برگشت و یا به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شدند.

علیخانی با اشاره به لاینحل ماندن مشکل 55 واحد تولیدی استان قزوین گفت: برای حل مشکلی بعضی از این واحدها 3 جلسه گذاشتیم و به آنها زمان دادیم که اگر می‌توانند با بانک کنار بیایند و مالکیت خود را حفظ کنند.

وی اضافه کرد: این جلسات از نیمه دوم سال 98 به صورت مرتب در شهرستان‌های مختلف می‌شود و مبنای ما این است که واحد تولیدی احیا شده و یا مالکیت آن به سرمایه‌گذار جدید و یا در نهایت به بانک محول شود.

انتهای پیام/ز

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی بیشتر بخوانید... انتقاد استاندار قزوین از بی‌تعهدی برخی مسئولان / مدیران هنوز اهمیت تولید را باور نکرده‌اند استاندار قزوین: بانک‌ها با ندانم‌کاری تولید را نابود می‌کنند استاندار قزوین: مدیران کمربندها را سفت ببندند / باید با حداقل بودجه کارهای بزرگ کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انتقاد استاندار قزوین از بی‌تعهدی برخی مسئولان / مدیران هنوز اهمیت تولید را باور نکرده‌اند استاندار قزوین: بانک‌ها با ندانم‌کاری تولید را نابود می‌کنند استاندار قزوین: مدیران کمربندها را سفت ببندند / باید با حداقل بودجه کارهای بزرگ کرد واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۲ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۳ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى ۴ ‌روایت تکان‌دهنده آزاده‌ اصفهانی از ‌‌اردوگاه های رژیم بعث عراق / پذیرایی از اسرا‌ در ‌تونل وحشت / ناگفته‌هایی از سال‌های بی‌قراری + فیلم ۵ رئیس خانه احزاب مازندران: بانک اطلاعات تشکل‌های سیاسی شناسنامه دار تدوین می‌شود ۶ اتوبان تبریز-سهند کی زیر بار ترافیکی می‌رود؟ ۷ آزادگان اسوه صبر و تقوا هستند ۸ رونمایی از اپلیکیشن «داروفرست» توسط آستان قدس/ بیماران خاص غیرحضوری دارو سفارش دهند مهمترین اخبار استانها واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی/ کشورهای عربی بدانند رژیم صهیونیستی به‌زودی محو می‌شود کشف ۱۳ اسکلت در لایه‌های پنهان تخت جمشید ‌/ در قطعات استخوانی کشف شده آشفتگی دیده می‌شود ۴۴ درصد جمعیت زاهدان حاشیه‌نشین هستند/ رشد جمعیت شهری سرسام‌آور است گلستانی‌ها آماده برگزاری باشکوه مراسمات محرم؛ کمک‌های مومنانه جایگزین اطعام‌دهی هرساله می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت قدرشناس ایران به ولایتمداری، استواری و صلابت آزادگان گرانقدر خود می‌بالد امارات کاردار ایران را احضار کرد‎ اتحادیه اروپا: آمریکا حق استفاده از مکانیزم ماشه را ندارد محمود عباس: امارات حق ندارد به نمایندگی از ملت فلسطین حرف بزند فروش اوراق سلف نفتی متوقف شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی استانداری قزوین کارگاه تولیدی تولید ملی استاندار قزوین واحدهای تولیدی توسط بانک ها واحد تولیدی ستاد تسهیل بین بانک تشکیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد

یکی از داوران لیگ برتری که اکنون در فوتبال در یک پست و مقام دیگر هم فعالیت می‌کند، سید علی اصغر مومنی است؛ داوری که این فصل دیدارهای حساسی را سوت زد و این هفته نیز در کوبل داوری دیدار تراکتور و استقلال حضور دارد.

سید علی اصغر مومنی که دو سال از شروع فعالیت او به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان چالوس می‌گذرد، روز گذشته تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد و پس از دو سال ریاست هیئت را به شخص دیگری تحویل بدهد.

در دوران حضور او، کلاس‌های مختلف مربیگری فوتبال و فوتسال ایران و آسیا برگزار شد و همچنین در پایان نیم فصل شاهد این بودیم که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، یک شهرستان میزبان دوره دانش افزایی تمامی داوران لیگ برتر بود و این اتفاق به میزبانی هیات فوتبال شهرستان چالوس رقم خورد.

اسماعیل بابائی، دوست مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان چالوس تایید کرد که سید علی اصغر مومنی رئیس هیئت فوتبال این شهرستان از سمت خود استعفا داده و تنها در امر قضاوت به فعالیت خود در فوتبال ادامه خواهد داد.

کد خبر 848412 برچسب‌ها ویژه ورزشی داوری فوتبال

دیگر خبرها

  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است