Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:39:21 GMT

کاپیتان اینتر و هشدار درباره دیدار حساس برابر شاختار

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۸۵۵۱

کاپیتان اینتر و هشدار درباره دیدار حساس برابر شاختار

سمیر هندانوویچ، دروازه‌بان اسلوونیایی اینتر معتقد است که آنها در مسابقه فردا شب مقابل شاختار کار بسیار دشواری را پیش رو خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فرداشب در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا و در شهر دوسلدورف آلمان به مصاف شاختار دونتسک اوکراین خواهد رفت. برنده این مسابقه راهی بازی فینال خواهد شد و با یکی از دو تیم منچستر یونایتد یا سویا که دیگر بازی مرحله نیمه نهایی را برگزار می‌کنند، دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سمیر هندانوویچ پیش از بازی حساس اینتر مقابل شاختار گفت: " شاختار یک قدم بالاتر از سایر حریفان و قوی ترین تیمی است که تاکنون در این رقابت با آنها روبرو خواهیم شد. ما یک تیم با کیفیت داریم اما برای کسب نتیجه هر چه بهتر برابر شاختار دونتسک نیز به شهامت و استحکام نیاز داریم. ختافه تیم کاملاً متفاوتی نسبت به شاختار بود اما فکر می‌کنم که بایرلورکوزن شباهت‌هایی داشته است."

 

 

 

 

آنتونیو کونته در اولین فصل حضور خود با اینتر به مقام نایب قهرمانی رقابتهای سری آ دست یافت، این تیم را به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا رساند و حالا به دنبال عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا است. هندانوویچ در ادامه گفت: " هر چه بیشتر با هم بازی کنیم بهتر خواهیم شد. مکانیزم هایی وجود دارد که هنگام بازی به آنها اعتماد می کنیم. با گذشت زمان از آنها رونمایی می شود همانطور که اعتماد به نفس و شوق نیز رشد می کنند. نمی توانم برای به میدان رفتن در مسابقه فردا صبر کنم."

سمیر هاندانوویچ شاختار دونتسک آنتونیو کونته اوکراین اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاختار دونتسک آنتونیو کونته اوکراین اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی به بازی حساس رسید

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی که پس از پیوستن به ولژ موستار بوسنی و هرزگوین در سه مسابقه لیگ برتر این کشور به میدان رفت و نمایش خوبی در خط دفاعی تیمش داشت، پس از سه هفته آسیب‌دیدگی و دوری از فهرست نفرات، دوباره به شرایط بازی رسیده و احتمال دارد امشب در ترکیب قرار بگیرد.

مدافع سابق استقلال بعد از عقد قرارداد با ولژ موستار امیدوار بود اولین بازی خود را مقابل پوسوشه انجام بدهد که در آن بازی، به دلیل عدم صدور ویزای کاری این اتفاق نیفتاد، اما امشب این فرصت را دارد تا برابر همین تیم به میدان برود.

عارف غلامی در سه دیدار گذشته ولژ موستار به دلیل مصدومیت دور از لیست بود، اما پس از 21 روز دوباره به لیست نفرات‌شان برای مسابقه حساس امشب برابر پوسوشه بازگشته و امیدوار است وارد ترکیب شود.

یاران غلامی در حال حاضر با 49 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ برتر بوسنی و هرزگوین قرار گرفته‌اند که کسب هر نتیجه‌ای در بازی امشب مقابل پوسوشه تغییری در جایگاه این تیم به وجود نمی‌آورد، اما برتری در این دیدار تاثیر زیادی برای آنها در راه کسب سهمیه لیگ کنفرانس اروپا دارد.

دیگر خبرها

  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • هشدار کاپیتان رم به لورکوزن: ما هنوز زنده‌ایم!
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان