Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:17:43 GMT

ثبت نام 277 هزار دانش آموز استان برای سال تحصیلی جدید

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۰۹۸۳

ثبت نام 277 هزار دانش آموز استان برای سال تحصیلی جدید

ایسنا/کردستان ​​​​​​​معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه براساس آخرین آمار تعداد 277 هزار و 974 دانش آموز استان در سامانه سناد ثبت نام کرده اند؛ گفت: سریش آباد، کرانی و بیجار بیش ترین آمار دانش آموز ثبت نامی را به خود اختصاص داده اند.

 طالب محمدی امروز(27مرداد)در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس آخرین گزارش دریافتی از سامانه سناد، تا پایان روز یکشنبه  26 مردادماه 99، تعداد 277 هزار و 974 نفر یعنی حدود 91 درصد از دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی استان به صورت سیستمی در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس این گزارش تا کنون در دوره ابتدایی 159 هزار و 417 دانش آموز واجد شرایط، در دوره اول متوسطه 67 هزار و 516 نفر  موفق به ثبت نام شده اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان، به آمار دانش آموزان ثبت نامی در دوره متوسطه دوم نیز اشاره کرد و با بیان اینکه تاکنون در دوره متوسطه دوم 47 هزار و 443 نفر ثبت سناد شده اند، گفت: از این تعداد 31 هزار و 119 نفر دانش آموز دوره نظری، 8 هزار و 344 نفر دانش آموز شاخه فنی و حرفه ای و 7 هزار و 980 نفر دانش آموز شاخه کاردانش هستند.

محمدی ذکر کرد: همچنین تعداد هزار و 179 نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه و دو هزار و 419 نفر از نوآموزان دوره پیش دبستانی نیز ثبت نام شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از آخرین وضعیت ثبت نام دانش آموزان پایه های ورودی (اول، هفتم و دهم) در سال تحصیلی جاری ارائه کرد و افزود: تا تاریخ مذکور تعداد 28 هزار و 351 دانش آموز پایه اول ابتدایی( 99.65 درصد)، 21 هزار و 297 دانش آموز پایه هفتم دوره اول متوسطه(86.42 درصد) و 13 هزار و 255 دانش آموز پایه دهم دوره دوم متوسطه(62 درصد) موفق به ثبت نام شده اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به میزان وضعیت ثبت نام شهرستان ها و مناطق استان نیز اشاره کرد و گفت: تا کنون سریش آباد با 94.81 درصد، کرانی با 93.58 درصد و بیجار با 93.10 درصد به ترتیب رتبه های اول تا سوم استان و زیویه با 89.89 درصد، ناحیه دو سنندج با 89.44 درصد و کامیاران با 89.35 درصد سه شهرستان آخر از لحاظ دانش آموزان ثبت نامی در سامانه سناد هستند.

محمدی عنوان کرد: پیش بینی می شود تعداد 28 هزار و 451 دانش آموز پایه اول و تعداد 24 هزار و 645 نفر دانش آموز پایه هفتم و تعداد 21 هزار و 364 نفر دانش آموز پایه دهم در سال تحصیلی جدید در مدارس استان تحصیل کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی 1399-1400 از خردادماه آغاز شده و دانش آموزان باید برابر مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از 300 هزار نفر در سامانه سناد ثبت نام کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش افزود: ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه دوم ( نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) باتوجه به انجام فرایند هدایت تحصیلی دیرتر آغاز شده است.

وی در پایان یادآور شد: باتوجه به آغاز سال تحصیلی از 15 شهریورماه 99، تسریع در ثبت نام دانش آموزان مورد تاکید است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموزان استانی علمی و آموزشی برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش ثبت نام دانش آموزان دانش آموز پایه سامانه سناد نفر دانش آموز معاون پژوهش سال تحصیلی شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!