Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باتوجه به بیماری کرونا ماه محرم متفاوتی را پیش رو داریم و نیاز است که هر برنامه‌ای در این زمینه تدارک دیده می‌شود با رعایت کامل نکات بهداشتی و بخصوص فاصله گذاری اجتماعی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه رعایت موارد بهداشتی و برگزاری مراسم در فضای بسته می‌تواند پیامد‌های منفی برای ما به همراه داشته باشد و هیئت‌های عزاداری که پیش از این مراسم خود را در مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌کردند امسال باید از فضای باز برای این مراسماستفاده کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد: اکنون در بسیاری از کشور‌ها دیگر خانواده رنگ و بوی خود را از دست داده و متزلزل شده است به همین جهت باید برتقویت بنیان خانواده که از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب است، تاکید شود؛ دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده لحظه‌ای عقب نشینی نکرده و فعالیت خود را نیز بیشتر کرده است.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: تشویق جوانان برای ازدواج آسان باتوجه به تهدید‌های دشمنان نیز امر مهمی است؛ در حال حاضر تمامی نهاد‌های زیر مجموعه بیت رهبر معظم انقلاب با تامین جهیزیه، مسکن و کمک هزینه‌های ازدواج آسان در این زمینه تلاش فراوانی دارند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: برخی‌ها بر این باورند که از هر دری فقر وارد شود ایمان خارج می‌شود، اما این باور تنها مختص عده‌ای است که هیچ سندی برای آن ندارند چرا که در دوران صدر اسلام نیز فقر وجود داشت و ائمه و اصحابشان سال‌ها در شرایط سخت زندگی کردند و ذره‌ای از ایمان آن‌ها کاسته نشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس فاصله گذاری اجتماعی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، 

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی