Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- معاون استاندار لرستان با اشاره به ایجاد پنجره واحد فیزیکی در لرستان گفت: تسهیل‌گری در ثبت شرکت‌ها سبب بهبود روند کسب و کار در لرستان می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اسد عبدالهی ظهر امروز در جلسه بررسی ایجاد پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار در لرستان اظهارداشت: وزارت امور اقتصادی براساس قانون برنامه پنج ساله ششم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و مصوبه هیئت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کشور اقدام به راه‌اندازی پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از ایجاد پنجره واحد فیزیکی را تسهیل‌گری و کاهش زمان مراحل شروع کسب و کار دانست و افزود: این طرح با تسهیل‌گری در ثبت شرکت‌ها سبب بهبود روند شروع کسب و کار می‌شود.

امکان بهبود 20 پله ای رتبه کسب و کار ایران با شروع فعالیت پنجره واحدکاشان| خوشه‌های کسب و کار در آران و بیدگل امکان‌سنجی شودابزارهای تبلیغاتی برای بهبود وضعیت کسب و کارها در عصر کرونا چه تجهیزاتی میتوانند باشد؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان یکی از مهمترین دستاوردهای اجرای طرح مذکور را ثبت شرکت‌های با مسئولیت محدود در کوتاه‌ترین زمان( نهایتاً در چهار روز) دانست و عنوان کرد: در این رابطه تمامی استان‌ها ملزم به ایجاد پنجره واحد فیزیکی شده‌اند که در لرستان نیز برای ایجاد واحد فیزیکی لازم است دستگاه‌های اجرایی مرتبط در ارائه راهکارهای مناسب با این موضوع همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: در توسعه کسب و کار عواملی از جمله آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش نیروی کار توانمند بسیار موثر است.

انتهای پیام/642/ ت

R41450/P/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... ابزارهای تبلیغاتی برای بهبود وضعیت کسب و کارها در عصر کرونا چه تجهیزاتی میتوانند باشد؟ شکل‌گیری و توسعه کسب و کارهای نوین سرعت می‌گیرد ترس کسب و کارهای آلمانی از ادامه محدودیت های کرونایی تا ۱ سال دیگر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ابزارهای تبلیغاتی برای بهبود وضعیت کسب و کارها در عصر کرونا چه تجهیزاتی میتوانند باشد؟ شکل‌گیری و توسعه کسب و کارهای نوین سرعت می‌گیرد ترس کسب و کارهای آلمانی از ادامه محدودیت های کرونایی تا ۱ سال دیگر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۲ مالکیت ۷ درصد سهام عدالت کشور در دستان مردم فارس/ ۶۰ درصد سهامداران مدیریت غیرمستقیم را برگزیدند ۳ بازداشت ۲۳ اخلالگر ارز در شیراز / متهمان گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی داشتند ۴ نماینده ولی فقیه در کاشان را بیشتر بشناسید+بیوگرافی ۵ دستگیری لیدر آشوبگران در همدان / متهم اراذل و اوباش را ‌برای ایجاد ناامنی سازماندهی می‌کرد ۶ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۷ ارتفاعات «افزر» قیروکارزین در آتش می‌سوزد / درخواست بالگرد از پایگاه هوایی شهید دوران شیراز ۸ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست مهمترین اخبار استانها ارادت بی‌پایان «اهل تسنن» ‌به سالار شهیدان /‌ روایت‌‌ علمای اهل تسنن ‌از ‌اشک بر مصایب امام حسین(ع) و ‌برپایی مراسم روضه ‌+ فیلم توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران/ ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ گزارش|روزگار ناخوش نخل‌داران حاجی‌آباد / دست دلالان ‌روز به روز گسترده‌تر وارد سفره بی‌پشتوانه کشاورزان می‌شود عزاداری امام حسین(ع) در مساجد مازندران تعطیل نیست/ دهه اول محرم سواحل مسدود می‌شود مهمترین اخبار تسنیم سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ جنگ خاموش ــ ۲۱| جای خالی "صادرات گاز" در مطالبه‌گری مجلس/ آیا نمایندگان هم متوجه "جنگ خاموش" نیستند؟ زنگنه: وضعیت پالایشی‌ها در بورس بهتر می‌شود/ دستور وزیر برای کاهش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایجاد پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار کسب و کارهای کسب و کار ثبت شرکت ها تسهیل گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری

دو لاستیک نانویی شرکت ویتوریا (Vittoria) به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد و ویژگی‌های جالبی که دارند، به شدت مورد توجه بازار قرار گرفته‌اند. این لاستیک‌ها امکان حرکت سریع‌تر را فراهم کرده و بسیار سبک‌تر از لاستیک‌های معمولی هستند.

به گزارش ایسنا، لاستیک‌های Peyote و Mezcal حاوی گرافن بوده و از آنجایی که برای مسابقه طراحی شده‌اند، از دوام بالاتری برخودار بوده و چسبندگی بهتری به زمین دارند. این لاستیک‌های نانویی با افزایش عرض ۲٫۴ اینچی اکنون در بازار قابل تهیه هستند.

لاستیک‌های جدید دوچرخه کوهستان این شرکت با برند Race Formulation در بازار موجود خواهد بود که حاوی مواد گرافنی و سیلیس بوده و از این رو برای استفاده در جاده‌های مرطوب بسیار مناسب هستند.

این لاستیک‌ها دارای بدنه‌ای سیاه یا قهوه‌ای هستند که نوع سیاه وزن ۷۴۰ گرمی داشته و نوع قهوه‌ای ۱۰ گرم سبک‌تر است.

شرکت ویتوریا می‌گوید که رانندگان حرفه‌ای این شرکت در دو فصل گذشته از این لاستیک‌های جدید استفاده کرده‌اند و عنوان قهرمانی جهان در UCI XC را نیز به دست آورده‌اند. اکنون این لاستیک‌ها با قیمت ۶۴٫۹۹ پوند به عموم مردم عرضه می‌شود.

ویتوریا از سال ۲۰۱۵ از گرافن در لاستیک‌های دوچرخه استفاده کرده و ثابت شده است که این نانومواد پیشرفت‌ عالی در چسبندگی، مقاومت در برابر غلتش، مقاومت در برابر سوراخ شدن و افزایش دوام دارد. ویتوریا ادعا می‌کند که Peyote جدید این شرکت ۴ درصد سریع‌تر از نزدیکترین رقیب آنها است. این شرکت نسل دوم از گرافن را مورد استفاده قرار داده است تا بتواند کیفیت لاستیک را بهبود بیشتری دهد. در کنار افزایش دوام و مقاومت در برابر برش، ویتوریا از گونه‌های گرافنی فعال برای اصلاح پیچش لاستیک و بهبود برخی خواص دیگر نظیر عملکرد بالا در دماهای مختلف استفاده کرده است.

به نقل از ستاد نانو، در حال حاضر این شرکت انوع لاستیک‌های دوچرخه نانویی را به بازار عرضه کرده است. مصرف‌کنندگان می‌توانند لاستیک‌هایی با مقاومت چرخشی ۴۰ درصد کمتر نسبت به نسل اول‌ لاستیک‌های این شرکت، خریداری کنند. همچنین میزان گیرکردن لاستیک ۳۰ درصد و مقاومت در برابر برش ۴۰ درصد بهبود یافته است. میزان حفظ هوا در لاستیک‌های تیوب‌لس نیز ۳۰ درصد بهتر شده‌است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران