Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی کرونای خراسان جنوبی در نشست امروزاین کمیته گفت: بر اساس شیوه نامه‌های جدید برای کارمندان ادارات، واحد‌های صنفی و اقشار مختلف در صورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی، مجازات جدیدی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : مسئولان و کارمندان در صورت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی، در مرحله اول تذکر کتبی می‌گیرند و در صورت تکرار، درج در پرونده، کسر از حقوق و حتی انفصال از خدمت مجازات‌هایی است که برای آن‌ها اعمال می‌شود.

نبی زاده اضافه کرد: واحد‌های صنفی متخلف هم در مرحله اول، اخطار کتبی می‌گیرند و در صورت تکرار تخلف، به دستور پلیس اماکن و مقامات قضایی، واحد صنفی پلمب می‌شود.

مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی کرونای خراسان جنوبی به اعمال قوانین سخت گیرانه کرونا برای عموم مردم هم اشاره کرد و ادامه داد: به بانکها، ادارات، موسسات عمومی، دفاتر ارائه خدمات عمومی و حتی پایانه‌های مسافربری ابلاغ شده است که از ارائه خدمت به افراد بدون ماسک، خودداری کنند و با سازمان‌های بی توجه به این مصوبه، برخورد قانونی می‌شود.

محرمی عاری از کرونا در سایه همکاری مردم و مسئولان هیئت‌ها

مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی کرونای خراسان جنوبی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و صفر و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این ایام گفت: هدف اصلی نظام و دولت، بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهوری، برگزاری مراسم عزاداری محرم با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی است تا مراسمی باشکوه و شایسته در بستر رعایت این شیوه نامه‌ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

حمایت از کودکان کار در اوضاع و احوال کرونایی برگزاری مراسم عزاداری محرم در فضای بسته ممنوع است با سلامت مردم، تعارف نداریم

نبی زاده با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه روحانیون خراسان جنوبی برای آگاهی بخشی به مردم گفت: امیدواریم رسانه ها، ائمه جماعات، روحانیون مستقر در روستاها، مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی در ایام محرم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به مردم یادآوری کنند تا محرمی بدون دغدغه در سایه سلامتی داشته باشیم.

ادامه شیب نزولی ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی

مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی کرونای خراسان جنوبی در این نشست همچنین گزارشی از روند نزولی ابتلا به بیماری کرونا در استان ارائه کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری مردم و کادر درمانی بیمارستانها، شاهد کاهش آمار مبتلایان و بستری شدگان کرونا در استان هستیم و تا این لحظه، خراسان جنوبی در وضعیت قرمز و هشدار کرونا نیست.

نبی زاده تاکید کرد: ادامه روند کاهشی کرونا در استان، قطعا نیازمند همکاری مردم و اصناف در استمرار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک است که به ما کمک می‌کند در وضع فعلی بمانیم یا میزان ابتلا، بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا کاهش یابد.

در این نشست همچنین تاکید شد هیئت‌های مذهبی و مداحان برای برپایی مراسم عزاداری در ایام محرم، حتما در سامانه بیرق مجوز فعالیت بگیرند و مردم هم می‌توانند هر گونه تخلف از ضوابط بهداشتی کرونا در ایام محرم را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۶۱۵ گزارش دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا پلمب واحد صنفی متخلفین بهداشتی شیوه نامه شیوه نامه ها ایام محرم نبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیمای استان گفت: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.


آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.

وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.

در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است