Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست، محمد تابع سرپرست دبیر اجرایی از سوی خسروی وفا رییس کمیته به عنوان دبیر اجرایی معرفی و با اتفاق آرا تایید و تصویب گردید.

در ادامه جلسه، رییس کمیته پیشنهاد کرد که حقوق در نظر گرفته شده برای  سیامند رحمان به عنوان یکی از ورزشکاران شانس مدال طلای بازی های پارالمپیک توکیو، به خانواده اش تعلق گیرد و همچنین حقوق مربیان  نیزبه صورت کامل پرداخت شود که مورد موافقت و تصویب اعضا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگر نشست، گزارش فعالیت های حوزه بانوان توسط سیما لیموچی، نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمیپک ارائه و اعلام شد که کمیته پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران، فراتر از شعار IPC  مبتنی بر برابری جنسیتی، در زمینه فعالیت های بانوان اعم از اولویت اعزام، حمایت مالی، انتخاب پرچمدارو ... پیشرو بوده است.

در بخش پایانی نشست، تابع دبیر اجرایی کمیته از حسن اعتماد رییس و اعضا برای انتخاب وی به عنوان دبیر اجرایی تشکر نمود.

سپس وی برای ناظران جدید مجلس در پارالمپیک، آقایان یزدی خواه و راستینه نمایندگان محترم مردم نیز آرزوی توفیق کرد. 

همچنین نامه تشکر پارسونز رییس کمیته بین المللی پارالمپیک خطاب به خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران برای راه اندازی کمیسیون ورزشکاران در این نشست قرائت شد.

کد خبر 5000922

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک سیامند رحمان محمود خسروی وفا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا جام حذفی تیم ملی فوتسال ایران فوتسال امیر قلعه نویی مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس تکواندو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان دبیر اجرایی رییس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس