Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها با ایجاد‌ هر سؤالی در ذهن هر شخصی، اینترنت به‌عنوان اولین ابزاری مطرح می‌شود که می‌تواند جواب سؤال را به‌همراه داشته باشد. ازجمله جست‌و‌جوهای مهم انجام‌شده در موتور جست‌وجویی نظیر گوگل به مواردی نظیر جست‌وجوی مکان و اطلاعات باز‌ه‌ی زمانی فعالیت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مربوط است. برای مثال، بسیاری از کاربران دوست دارند درصورت نیاز به خدمات مختلف، از قبیل مراکز تفریحی و مراکز خرید و شرکت‌ها و اداره‌های مختلف، در اینترنت جست‌وجو کنند و از جزئیات فعالیت کسب‌وکاری آگاه شوند که به‌دنبال دریافت اطلاعات هستند .

یکی از مواردی که شاید شما نیز به‌دنبال اطلاعاتی درباره‌اش بوده‌اید، رزرو آنلاین باشگاه ورزشی و مربی ورزشی  است. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که به‌دنبال نزدیک‌ترین باشگاه‌های ورزشی به محل سکونت یا کارتان باشید؛ اما متأسفانه گوگل نمی‌تواند اطلاعاتی فراتر از زمان فعالیت یا شماره‌تماس دراختیارتان قرار دهد. ما در شادزی بر آن شدیم تا با جمع‌آوری اطلاعات تمام باشگاه‌های ورزشی و مربیان ورزشی در حوزه‌های مختلف فعالیت و در تمام نقاط شهر، علاوه‌بر ارائه‌ی اطلاعات دقیق درباره‌ی ساعات فعالیت و راه‌های تماس، کاربران را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم.

شادزی علاوه‌بر اطلاعات کلی پس از جست‌وجوی باشگاه یا فعالیت مدنظر، امکان ثبت‌نام آنلاین باشگاه و مربی را نیز فراهم می‌کند. ما در شادزی سعی کرده‌ایم تا با ارائه‌ی امکان جست‌وجو براساس موقعیت مکانی، این امکان را دراختیار کاربران دهیم که بتوانند تمام باشگاه‌های ورزشی فعال در محدوده‌ی خود را فارغ از نوع خدمات ارائه‌شده مشاهده کنند. ضمنا در شادزی می‌توان اطلاعات دیگری نظیر مربی مدنظر را به‌همراه تصاویر بسیار گویایی از محیط باشگاه مشاهده کرد.

ما با همکاری باشگاه‌ها و مربیان، علاوه‌بر ارائه‌ی اطلاعات درزمینه‌ی رشته‌ی فعالیت و مربی که ورزش‌کاران را راهنمایی می‌کند، امکان خرید جلسه‌ای و دوره‌ای را نیز فراهم کرده‌ایم. در شادزی می‌توان پس از جست‌وجوی باشگاه و دریافت اطلاعات لازم، یک یا چندین جلسه‌ی تمرینی را رزرو کرد و خرید یا اینکه مستقیما دوره‌ای چندماهه را خرید.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که پس از شیوع کرونا در چند ماه اخیر در کشور و افزایش حساسیت‌ها، ما در شادزی بر آن شدیم تا باشگاه‌هایی را مشخص کنیم که پروتکل های بهداشتی را به‌خوبی رعایت می‌کنند. علاوه‌براین، برای کاربرانی که به حضور در مکان‌های عمومی نظیر باشگاه‌ها تمایلی ندارند، امکان ثبت‌نام در دوره‌های آنلاین ورزشی را نیز فراهم کرده‌ایم. این دوره‌ها کلاس‌های خصوصی آنلاین را نیز شامل می‌شود که در آن مربی با برقراری تماس ویدئویی، کاربر را راهنمایی می‌کند تا حرکات ورزشی را در زمان تعیین‌شده به‌درستی انجام دهد.

کاربران در شادزی علاوه‌بر امکان جست‌وجوی نام باشگاه و مربی و جست‌وجو براساس موقعیت مکانی، می‌توانند از فهرست باشگاه‌هایی نیز مطلع شوند که دوره‌های آنلاین خود را با تخفیف عرضه می‌کنند؛ چراکه ما در شادزی با ارائه‌ی فهرستی جداگانه، باشگاه‌های تخفیف‌دار را برای کاربران مشخص می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه ورزشی نبض بازار باشگاه ها جست وجوی ارائه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)

شادروان سلامی با اجرای برنامه‌های تلویزیونی پرطرفداری، چون مسابقه هفته و پرواز ۵۷ از چهره‌های شناخته شده سیما در سال‌های ابتدایی دهه ۱۳۷۰ محسوب می‌شود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۳ اردیبهشت ۱۳۷۳ خبر درگذشت و یک روز بعد خبر خاکسپاری این مجری را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکس کمال‌الحق سلامی و عکسی از ارژنگ امیرفضلی و سعید آقاخانی در برنامه پرواز ۵۷ را تماشا کنید.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور