Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق نتایج رتبه‌بندی شانگ‌های در سال ۲۰۲۰ در میان ۱۰۰۰ دانشگاه برتر دنیا، دانشگاه شیراز در بازه رتبه‌ای ۸۰۰-۷۰۱ قرار گرفته و رتبه ۷ دانشگاه‌های ایران را از آن خود کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق نتایج رتبه بندی شانگ‌های در سال ۲۰۲۰ که به تازگی منتشر شده است، در میان ۱۰۰۰ دانشگاه برتر دنیا، ۱۲ دانشگاه از ایران حضور دارند و کشور ایران، از نظر تعداد دانشگاه در منطقه و در میان کشور‌های اسلامی در رتبه‌ی اول قرار دارد که در این میان، دانشگاه شیراز در بازه رتبه‌ای ۸۰۰-۷۰۱ قرار گرفته و رتبه ۷ دانشگاه‌های ایران را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این رتبه درمقایسه با رتبه‌ی اعلام شده در سال قبل، حاکی از ارتقای ۲۰۰ پله‌ای دانشگاه شیراز دارد.
گفتنی است، رتبه بندی شانگ‌های یکی از معتبرترین رتبه بندی‌های جهانی است که نتایج آن توسط دانشگاه شانگ‌های ژیائوتنگ منتشر می‌شود. رتبه بندی شانگ‌های برای اولین بار در سال ۲۰۰۳، در سطح بین المللی منتشر شد و از آن سال به بعد به طور سالانه به روز می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شیراز رتبه بندی شانگ های دانشگاههای برتر رتبه بندی شانگ دانشگاه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه حیرت انگیز شکار مار بدست خدنگ (فیلم) آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم) شنا کردن عجیب و بامزه خرچنگ در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود