Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: بهره‌مندی ۹۰۰ هزار نفر از جمعیت روستایی کشور از آب آشامیدنی سالم تا پایان امسال در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حمیدرضا جانباز در حاشیه افتتاح طرح‌های آبرسانی به چندین روستای استان سمنان با اشاره به اهداف طرح‌ریزی شده وزارت نیرو اظهار داشت: در تلاش برای ارتقای تاب‌آوری تأسیسات آبرسانی در سطح کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دیگر اهداف وزارت نیرو را ایجاد شبکه‌های هوشمند توزیع با هدف آمادگی برای پیک مصرف داستان سال 1400 عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با شیوع کرونا با توجه به نقش آب در صیانت از بهداشت عمومی مصرف آب از سوی مردم در سراسر کشور به میزان 17 درصد افزایش یافت و در پیک شیوع کرونا در برخی از استان‌ها مصرف آب به میزان 45 درصد افزایش‌یافته است.

دستور بذرپاش برای تشکیل هیات حسابرسی به عملکرد حوزه آب و فاضلاب استان خوزستانکاشان| وضعیت سفره‌های آب زیرزمینی آران و بیدگل بحرانی استسمنان| 147 طرح بزرگ آب و برق در کشور افتتاح می‌شود

جانباز گفت: اجرای پویش «الف ب ایران» در سراسر کشور دنبال می‌شود که در شانزدهمین هفته اجرای این پویش، افتتاح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهمیرزاد و آبرسانی به 19 روستای استان سمنان انجام شد.

وی اعتبار انجام‌شده برای اجرای طرح آبرسانی به 19 روستای استان سمنان را 274 میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور احداث تصفیه‌های مدرن را از راهبردها و سیاست‌های حدی وزارت نیرو در استان سمنان برشمرد.

جانباز گفت: در استان سمنان جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب 31 درصد است که این میزان از میانگین کشوری پایین‌تر است که برای افزایش این میزان نیاز است مسئولان و مردم حمایت و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی کیفیت پساب‌های تولیدی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در استان سمنان را بسیار بالا عنوان کرد و بر تعیین تکلیف نحوه بهره‌گیری از پساب در این استان تأکید کرد.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT11 بیشتر بخوانید... مصرف آب آشامیدنی در استان بوشهر ۳۰ درصد افزایش یافت رد تلاقی آب شرب و فاضلاب در برخی از نقاط اهواز از سوی استاندار / ‌آب آشامیدنی ‌تحت مراقبت‌های شدید ‌است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مصرف آب آشامیدنی در استان بوشهر ۳۰ درصد افزایش یافت رد تلاقی آب شرب و فاضلاب در برخی از نقاط اهواز از سوی استاندار / ‌آب آشامیدنی ‌تحت مراقبت‌های شدید ‌است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۴ خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان ۵ سرمایه‌گذاری ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان / راه‌اندازی ۲۴ هزار طرح اشتغالزایی ۶ گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ ۷ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند ۸ خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم معاون وزیر نیرو: تا پایان امسال هر ۲۰ روز یک تصفیه‌خانه فاضلاب و هرماه یک تصفیه‌خانه آب وارد مدار می‌شود خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان جزئیات بازداشت ۵ کارمند شهرداری بوشهر/ متهمان در اختیار اداره اطلاعات قرار گرفتند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود لبنان| میشل‌عون: حزب‌الله هیچ انبار تسلیحاتی در بندر بیروت ندارد/ ایستادگی مقابل تجاوزات اسرائیل وظیفه هر لبنانی است امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند واعظی: نظرات اصلاحی قوای دیگر در طرح فروش نفت مورد توجه قرار می‌گیرد قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان درصد افزایش آب آشامیدنی آب و فاضلاب وزارت نیرو تصفیه خانه مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صابری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره مند می‌شوند.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه روستاییان گلستانی در ۲۲۸ هزار واحد مسکونی گذران زندگی می‌کنند، گفت: بیش از ۱۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی استان نوسازی و مقاوم است و مابقی این واحدها کم دوام و در مقابل حوادث، غیر مقاوم هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمک دولت‌ها و با هدف ارتقا سطح رفاه و زندگی روستاییان از سال ۸۴ تا کنون، به متقاضیان ساخت و نوسازی خانه‌های روستایی تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد پرداخت کرده است، افزود: در دولت مردمی سیزدهم برای اولین بار هم مبلغ تسهیلات و هم تعداد سهمیه استان‌ها رشد چشمگیری داشته که به تَبع آن شاهد جهش در روند نوسازی و ساخت خانه‌های روستاییان به ویژه محرومان و اقشار کم درآمد هستیم.

صابری اظهار کرد: سهم استان گلستان از اعتبارات امسال با رشد حدود ۱۰۰ درصدی به چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت ۱۲ هزار واحد رسیده که تا کنون ۱۰ هزار و ۹۰۰ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها معرفی شده‌اند که ۵ هزار و ۴۶۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده‌اند و ساخت و ساز خانه‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی یادآور شد: ساخت و سازهای روستایی توسط مهندسان نظام فنی روستایی و نظارت عالیه همکاران شعب و اداره کل به صورت مرحله‌ای نظارت می‌شود.

کد خبر 6097828

دیگر خبرها

  • ۹۹.۵ درصد اراضی ملی کشور دارای سند است
  • چرا دلار آمریکا باعث هرج و مرج در سراسر آسیا می‌شود؟
  • چرا دلار آمریکا باعث هرج و مرج در سراسر آسیا می شود؟
  • منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است