Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ورود یک هزار و ۶۴۷ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۰۹ پرونده مربوط به کالای قاچاق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تشکیل پرونده‌های تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال یک هزار و ۶۴۷ پرونده در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از این تعداد ۳۰۹ فقره مربوط به پرونده‌های قاچاق کالا بوده که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

ممیزی تاکید کرد: امسال ارزش تقریبی پرونده‌های قاچاق  تشکیل شده در استان زنجان بالای ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تشکیل ۵۷ پرونده در حوزه بهداشت در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: بخشی از این پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و بخشی نیز در سیر مراحل قانونی قرار دارد.

وی بیشترین تخلفات در استان زنجان را مربوط به عدم درج قیمت کالاها عنوان کرد و افزود: در این راستا ۶۶۶ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین به ورود ۶۲۵ پرونده به تعزیرات حکومتی استان در حوزه گرانفروشی اشاره و خاطر نشان کرد: از مجموع پرونده‌های عادی تشکیل شده ۲۰۰ پرونده مربوط به عدم صدور فاکتور توسط واحدهای صنفی در استان زنجان بوده که مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۸۲ پرونده نیز در خصوص کم فروشی در استان تشکیل شد بیان کرد: ارزش تقریبی پروندهای عادی تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان بالای ۵۰۰ میلیارد ریال است.

ممیزی همچنین ارزش ۵۰۷ پرونده تشکیل شده در حوزه بهداشت عنوان کرد و افزود: ارزش این پرونده ها نیز بیش از ۲۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی استان زنجان تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان