Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:22:26 GMT

دست‌های خیرین به یاری خیریه وحدت می‌آیند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۳۵۹۹

دست‌های خیرین به یاری خیریه وحدت می‌آیند

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ مرکز خیریه معلولان ذهنی وحدت حدود نیم قرن است که در محله هروی، خیابان پاسداران، انتهای بوستان دوم، خیابان مجید افشاری، کوچه وحدت پلاک ۴ واقع شده است و ۱۸۶ دختر معلول ذهنی را به طور شبانه‌روزی در خود جای داده‌است.
این مرکز زیرنظر بهزیستی قرار دارد اما خیرین سال هاست که از دختران ساکن در کوچه وحدت حمایت می‌کنند و برای برآوردن نیازهای این افراد تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
ساکنان خیریه وحدت، از ۱۴ سال تا ۶۳ سال سن دارند و در روزهایی که ویروس کرونا تهدید جدی برای سلامت شده است؛ نیاز بیشتری به حمایت خیرین پیدا کرده اند.
«فریبا جانی» مدیر روابط عمومی مرکز خیریه معلولین ذهنی وحدت در گفت و گو با ایرنا گفت:‌این مرکز در شرایط سخت اقتصادی و نیز موج کرونا با افزایش چند برابری هزینه ها مواجه شده‌است.
وی ادامه داد که به منظور تامین اقلام خوراک و بخشی از هزینه ها، پویش «کاروان همدلی» راه اندازی شده و این از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۱۶ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
جانی از شهروندان خیر و افرادی که هرساله در روزهای ماه محرم اقدام به پخش نذری می کردند اما امسال به دلیل شیوع کرونا نمی‌توانند نذر هر ساله را ادا کنند، خواست که در صورت تمایل کمک ها و اقلام خوراکی خود را در راستای پیوستن به کمپین کاروان همدلی، به این مرکز تحویل دهند.
مدیر روابط عمومی مرکز خیریه معلولین ذهنی وحدت خاطر نشان کرد: شماره حساب ۵۸۹۲۱۰۱۱۲۱۶۷۵۳۸۹ نزد بانک سپه شعبه خالد اسلامبولی به نام مرکز خیریه معلولین ذهنی وحدت و کد دستوری ۹۸۹۸۹۸*۴*۷۳۳ برای جمع آوری کمک خیران در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه خیرین می توانند با ارسال مواد خام خوراکی به مرکز نیت های خیرخواهانه خود را اجرا کنند، ‌افزود:‌ علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به وب سایت مرکز وحدت به آدرسhttp://charityvahdat.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها شهر تهران کمک های مردمی اداره کل بهزیستی استان تهران معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران کمک های مردمی معلولان شهر تهران کمک های مردمی معلولان مرکز خیریه ذهنی وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، شهید آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که ششم اردیبهشت ماه سال گذشته این عالم ربانی در یکی از بانک‌های بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است