Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@17:32:08 GMT

سالگرد ازدواج بهاره رهنما +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۲۶۷۸۵

سالگرد ازدواج بهاره رهنما +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران آرت، به تازگی تصاویری از سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی منتشر شده که با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شده است. برخی از کاربران نوشته‌اند بهاره رهنما سومین سالگرد ازدواج دومش را از یک مجلس عروسی لاکچری‌تر برگزار کرده است.
​ازدواج بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی در سال ۱۳۹۶ از اتفاقات پرحاشیه زندگی او بوده است و این بازیگر طی سال‌های اخیر همواره با برخی از کاربران در فضای مجازی من باب حاشیه‌های ازدواجش چالش‌هایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهنما در طول سال‌های اخیر به دلیل آنچه که گروهی از کاربران آن را "به تصویر کشیدن زندگی لاکچری و پر از تجملات" تلقی می‌کنند، در فضای مجازی مورد انتقاد بوده است.




  پربیننده ترین جنجال روسری سر کردن ستاره هالیوود +عکس ماسک خاص مریم ‌معصومی +عکس ۱۰ اسم پرطرفدار دختران و پسران در ایران تیپ جالب مهدی هاشمی +عکس ایرج طهماسب، همسر و دخترانش +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بهاره رهنما عروسی ازدواج بهاره رهنما عروسی بازیگر ایرانی زندگی هنرمندان سالگرد ازدواج قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بهاره رهنما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۲۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی