Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:52:52 GMT

در برگزاری مراسم عزاداری تابع ستاد کرونا هستیم

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۱۱۲۳

در برگزاری مراسم عزاداری تابع ستاد کرونا هستیم

حجت الاسلام سیدکمیل موسوی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هیأت‌های عزاداری مجوزدار شهرستان ورامین نیز تلاش دارند تا در برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تمام نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا را اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با اعلام دیرهنگام ستادملی مبارزه با کرونا، عزاداری در مکان‌های مسقف ممنوع است و البته این ناهماهنگی و تغییر رودیکردها در بیان ابلاغیه‌ها،بیشترین خسارت را به مجموعه‌های هیأتی وارد کرده و تغییر ناگهانی مکان برگزاری مراسم عزاداری، بسیار دشوار و پرهزینه است.
وی تصریح کرد: اگر چه به برخی از پروتکل‌ها و نحوه ابلاغ و اجرای آن ایراداتی وارد است ولی، بر این باوریم که تصمیمات اتخاذ شده در خصوص برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) لازم‌الاجراست تا نظم حاکم بر جامعه متلاطم نگردد و باری بر دوش مدافعان عزیز و دلسوز سلامت افزوده نشود.
موسوی گفت: از مدیران و مسوولین هیأت‌ها و محافل مذهبی درخواست می‌شود تا مراسم و محافل عزاداری خود را در اماکن روباز برگزار نموده و مانند همیشه مقتدر و پرتلاش، شعائر حسینی را تعظیم و معارفه حقه علوی را در قالب برنامه‌های جدید و متناسب با شرایط فعلی کشور، حفظ کند.
وی افزود: ۱۱۰ هیأت مذهبی درشهرستان ورامین مجوز برپایی مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان را دریافت کرده‌اند که تمامی این هیأت‌ها با هماهنگی به عمل آمده در مدارس، اماکن ورزشی روباز و برخی از بوستان‌ها، اقامه عزای حسینی می‌کنند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم ورامین سازمان تبلیغات اسلامی پروندهٔ خبری کرونا و آیین های محرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم ورامین سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا ماه محرم ورامین سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات برگزار شد، در این جلسه گزارشی درباره اقدام‌های انجام شده و مشکلات و نقایص موجود در سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هریک از سازمان‌ها پیشنهاد‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر در آیین شکوهمند اربعین امسال ارائه کردند. 

در این جلسه دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده به توزیع موفق حدود ۴ میلیون گذرنامه و ایجاد ۱۴ پایگاه پست یافته در نقاط مختلف کشور عراق در سال گذشته اشاره کرد و آن را از جمله خدمات ضروری اولیه در آیین شکوهمند اربعین برشمرد.

وی با اشاره به مشکلات ستاد اربعین شرکت ملی پست در دوسال گذشته، پیشنهاد‌هایی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین اربعین ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد