Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:52:03 GMT

مچ پای نوراللهی وَرَم کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۹۷۴۷

مچ پای نوراللهی وَرَم کرد

‍‍‍‍‍‍

مچ پای هافبک تیم پرسپولیس به دلیل ضربه شدیدی که در بازی با سایپا دریافت، دچار تورم شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، احمد نوراللهی در جریان بازی شب گذشته مقابل سایپا در نیمه دوم به شدت از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد، به طوری که لنگ لنگان ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مچ پای نوراللهی به دلیل ضربه شدیدی که از سوی بازیکن سایپا خورد ورم کرده و پزشکان پرسپولیس در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر این بازیکن را به شرایط ایده‌آل برسانند.

قرار است در تمرین امروز معاینات دقیق‌تری روی پای نوراللهی انجام شود تا وضعیت او در آستانه بازی با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی مشخص شود.

درخشان: لیگ نوزدهم با کیفیت نبود/ پرسپولیس برای دربی حذفی شرایط بهتری دارد

انتهای پیام/

R1434/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال پرسپولیس بیشتر بخوانید... سلیمانی: اکبریان کار سختی در دیدار پرسپولیس - سایپا نداشت/ توپ به دست حسینی خورد اما مشخص نبود حاشیه دیدار پرسپولیس - سایپا| شاگردان صادقی هم برای پرسپولیس تونل افتخار زدند + تصاویر «ترین»های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال؛ پرسپولیس و گل‌محمدی برترین‌ها را درو کردند، بدترین‌ها از آنِ تیم‌های بوشهری قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سلیمانی: اکبریان کار سختی در دیدار پرسپولیس - سایپا نداشت/ توپ به دست حسینی خورد اما مشخص نبود حاشیه دیدار پرسپولیس - سایپا| شاگردان صادقی هم برای پرسپولیس تونل افتخار زدند + تصاویر «ترین»های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال؛ پرسپولیس و گل‌محمدی برترین‌ها را درو کردند، بدترین‌ها از آنِ تیم‌های بوشهری واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ تیم منتخب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ۲ جدول پایانی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ۳ رسول‌پناه: بهتر است دیدار با استقلال به تعویق بیفتد، با این حال آماده بازی هستیم/ اسکلت تیم را حفظ می‌کنیم ۴ «ترین»های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال؛ پرسپولیس و گل‌محمدی برترین‌ها را درو کردند، بدترین‌ها از آنِ تیم‌های بوشهری ۵ اولین ملاقات مسی با کومان امیدوارکننده نبود/ «لئو» آینده‌اش در بارسلونا را مبهم دانست ۶ پیشنهاد وسوسه‌انگیز سپاهان به اسماعیلی‌فر ۷ گل علی دایی به کره جنوبی نامزد بهترین گل تاریخ جام ملت‌های آسیا ۸ مدافع پرسپولیس بازی با سایپا و استقلال را از دست داد مهمترین اخبار ورزشی درخشان: لیگ نوزدهم با کیفیت نبود/ پرسپولیس برای دربی حذفی شرایط بهتری دارد دبیر: آماده حل اختلافاتم اما جلوی حرف زور می‌ایستم/ بودجه ۹ میلیاردی را امضا نمی‌کنم/ دنبال لایک مردم نیستم تیم منتخب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال «ترین»های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال؛ پرسپولیس و گل‌محمدی برترین‌ها را درو کردند، بدترین‌ها از آنِ تیم‌های بوشهری مهمترین اخبار تسنیم وزیر دفاع: کروز هوایی در مرحله آزمایش است/امیدواریم در تامین واکسن کرونا نقش موثری ایفا کنیم شرمن: روسیه، چین و اروپا باور ندارند آمریکا بتواند مکانیزم ماشه را فعال کند روسیه خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره ایران شد ایده پورابراهیمی برای نجات بورس/ بازگشت تعادل به بورس با افزایش سرمایه شرکتهای بورسی وضعیت بازگشایی مدارس/ ۱۵ شهریور شرایط قرمز باشد هیچ مدرسه ای بازگشایی نمیشود! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال پرسپولیس بدترین ها از آن دیدار پرسپولیس تیم های بوشهری ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!

به گزارش "ورزش سه" فصل قبل و این فصل برای پرسپولیس از حیث مصدومیت‌های سخت فصول عجیبی به شمار می‌آید چرا که این تیم چهار بازیکن را به خاطر پارگی رباط صلیبی زانو برای ماه‌های طولانی از دست داد.

از این جمع دو بازیکن جوان بودند و امید داشتند با رسیدن از تیم امید به تیم اصلی شانسی برای بازی کردن پیدا کنند؛ اما دو بازیکن دیگر ملی پوش و شناخته شده به حساب می‌آمدند و در اوج آمادگی و شرایط خوبی که داشتند از تیم دور شدند.

علیرضا عنایت‌زاده و علیرضا خدادادی همان دو جوانی بودند که یکی‌شان فصل قبل دقایقی هم بازی کرد. خدادادی فصل قبل در میانه‌های فصل مصدوم شد، اما آنقدر دیر تحت عمل جراحی قرار گرفت که حالا زمان بازگشتش با مرتضی پورعلی‌گنجی که آبان ماه سال قبل رباط داده بود تقریبا یکی شده است.

حالا خدادادی و پورعلی‌گنجی دو سه روزی است تمرین در زمین چمن را شروع کرده‌اند. با اعلام پزشکان پرسپولیس دوره بازگشت به ورزش برای آنها از دو سه روز قبل شروع شده که حدود چهار هفته طول می‌شد، اما بعد از آن دوره بازگشت به مسابقه آغاز می‌شود که آن هم حداقل دو سه هفته‌ای زمانبر خواهد بود و با این حساب هر دو بازیکن باید منتظر فصل بعد باشند و با قدرت در تمرینات پیش فصل لیگ بیست و چهارم حاضر شوند.

از بین رباط‌داده‌های پرسپولیس علیرضا عنایت‌زاده بازیکن خط میانی که خیلی زودتر جراحی شده و دوره توانبخشی‌اش تمام شده حدودا یک ماهی است که وارد تمریات گروهی شده و در اختیار کادر فنی قرار گرفته اما اوسمار فعلا او را وارد لیست مسابقات تیمش نکرده است.

اما یاسین سلمانی هم نفر دیگری است که شرایطی نسبتا مشابه پورعلی‌گنجی دارد. سلمانی کمی قبل از پورعلی‌گنجی تحت عمل جراحی قرار گرفت و دوره‌ای از تمرینات توانبخشی خود را در اصفهان کنار خانواده‌اش پشت سر گذاشت، اما حالا ده روزی است که کنار تیم دیده می‌شود و برنامه‌های تمرینی خود را در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال می‌کند.

با این حساب یاسین سلمانی هم از فصل بعد در اختیار کادر فنی پرسپولیس خواهد بود. البته تحت شرایطی خاص می‌شود از این بازیکنان در دو سه بازی آخر فصل جاری پرسپولیس سود برد، اما از آنجایی که این کار پرریسک خواهد بود حضور آنها در تمرینات گروهی و مسابقه به فصل آینده موکول خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)