Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:22:41 GMT

آتش در مراتع دهدز زبانه ‌کشید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۲۷۲۶

آتش در مراتع دهدز زبانه ‌کشید

محسن البرزی جمعه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اهالی محلی ساعتی پیش وقوع آتش‌سوزی در ارتفاعات دهدز را به این بخشداری اعلام کردند.

وی افزود: این آتش‌سوزی در منطقه‌ای سخت‌گذر رخ داده‌است و نیروهای منابع طبیعی و دهیاران منطقه برای شناسایی منطقه و خاموش کردن آتش به منطقه اعزام شدند.

بخشدار دهدز تصریح کرد: در صورت ادامه آتش‌سوزی‌، هماهنگی برای اعزام بالگرد جهت انتقال نیرو برای خاموش کردن آتش انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای سال جاری چندین فقره آتش‌سوزی در نقاط مختلف ایذه از جمله روستای موردغفار، کوه گزیر، کوهستان منگشت، منطقه بلوط بلند و کوه سفید دهدز به وقوع پیوسته که اطلاع دقیقی از میزان خسارت وارد شده در دست نیست.

عمده جنگل‌های بلوط خوزستان در ایذه، باغملک، اندیکا و مسجدسلیمان واقع شده‌اند و با توجه به تعداد آتش‌سوزی‌ها در این مناطق اختصاص یک فروند بالگرد آب‌پاش برای مهار آتش سوزی در این مناطق ضروری است.

دهدز از توابع شهرستان ایذه و در منطقه کوهستانی خوزستان واقع شده‌است که مناطق مختلف آن پوشیده از جنگل و مرتع هستند.

شهرستان ایذه بیش از ۳۲۰ هزار هکتار منابع طبیعی شامل جنگل و مرتع دارد.

برچسب‌ها آتش سوزی مراتع دهدز ایذه پروندهٔ خبری آتش در کمین جنگل ها و مراتع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی مراتع دهدز ایذه آتش سوزی مراتع دهدز ایذه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در روزی موفق شد ذوب‌آهن را شکست دهد که حمید مطهری برای اولین بار روی نیمکت این تیم حضور داشت و هر نتیجه غیر از برد، می‌توانست موقعیت او را در شروع کار متزلزل کند.

با این حال تراکتور علاوه بر کسب پیروزی که با درخشش پورحمیدی به دست آمد، در طول بازی هم نمایش خوبی داشت و بازیکنان این تیم اگر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند، فرصت این را داشتند که به سادگی در جریان بازی برد را به دست بیاورند.

اما همین پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی نیز شرایط را برای حمید مطهری بهتر کرده و در صورتی که کار یحیی تا بازی استقلال حل نشود نیز او از موقعیت بهتری برای بازی استقلال برخوردار است.

البته باشگاه تراکتور از حمید مطهری به عنوان دستیار اول نام برده و خود او نیز با لباس ورزشی در کنار خط حضور یافت تا نشان دهد برخلاف حدس و گمان سکوها، به پست سرمربیگری چشم ندارد.

تراکتور تا پایان فصل شش بازی حساس در لیگ برتر و شاید سه بازی در جام حذفی داشته باشد که می‌تواند یک جام و یک سهمیه آسیایی را برای این تیم در پی داشته باشد.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • زبانه کشیدن شعله‌های آتش حق طلبی از دانشگاه‌های کلمبیا و اوهایو
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه