Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پنجاه و هشتمین همایش ملی جایزه «بنیاد البرز»، دو دانشجوی دانشگاه تبریز منتخب دریافت جایزه علمی البرز شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درهمایش ملی نخبگان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز که به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان در مراکز استان‌های کشور برگزار شد و در تبریز نیز از ۶ دانشجوی برگزیده استان از جمله دو دانشجوی برگزیده دانشگاه تبریز به نام‌های محمدرضا دانشور دانشجوی مقطع دکتری رشته مهندسی برق و قدرت و وحید مایلی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران گرایش سازه تجلیل بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کارنامه علمی، پژوهشی و آموزشی محمدرضا دانشور، منتخب این همایش تالیف سه عنوان کتاب، ارائه ۱۸ مقاله در مجلات علمی و کنفرانس‌های ملی و بین المللی، برگزیده جایزه شهید احدی و ورود بدون کنکور به مقطع دکتری سال ۹۷ دیده می‌شود.
تالیف یک عنوان کتاب، ارائه هفت مقاله در مجلات علمی و مدیرمسئولی یک نشریه تخصصی در حوزه عمران از جمله سوابق علمی و آموزشی وحید مایلی دیگر برگزیده جایزه بنیاد البرز است.
همچنین، وحید مایلی، عناوین دانشجوی نمونه کشور در سال ۹۸، برگزیده جایزه بزرگ علمی دانشجویی در سال ۹۷، دانشجوی نمونه دانشگاه در سال ۹۸، دانشجوی استعداد درخشان و دانش آموخته رتبه ۱ در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، برگزیده جایزه شهید احدی و ورود بدون آزمون به مقطع دکتری سال ۹۹ را در کارنامه خود دارد.  
گفتنی است، جایزه بنیاد البرز که از آن به عنوان نوبل ایرانی یاد می‌شود، هر ساله به نخبگان، پژوهندگان، دانشجویان، دانش آموزان و ممتازان حوزه علمیه به یاد واقف زنده یاد حسینعلی البرز اعطا می‌شود.
بنیاد البرز در سال ۱۳۴۲ توسط «مرحوم حسینعلی البرز» با هدف اشاعه فرهنگ علمی کشور تاسیس شده و در سال ۱۳۵۷ نیز به عنوان وقف علمی، به فعالیت‌هایش تداوم بخشید.
لازم به ذکر است، در پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز ۵۸ نخبه کشور در ۱۷ استان کشور برتر شناخته شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز همایش ملی نخبگان وزارت علوم جایزه بنیاد البرز برگزیده جایزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئوی این ماجرا را در ادامه ببینید.

کد خبر 847264 منبع: فارس برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا