Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@07:18:28 GMT

لوازم آرایشی ضروری برای فصل تابستان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۰۰۲۹

در فصل تابستان به دلیل گرمی هوا و رطوبت ایجاد شده بر روی پوست به خاطر تعریق، معمولاً آرایش به خوبی روی صورت تثبیت نمی‌شود در مدت زمان کوتاهی با ریزش آرایش مواجه می‌شویم، به همین علت در فصل تابستان برای داشتن چهره‌ای شاداب باید از استفاده‌ی بعضی از لوازم آرایشی مانند خط چشم مایع و رژلب‌های ضخیم چشم پوشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله نکاتی را درباره‌ی بایدها و نباید های آرایش در فصل تابستان با شما در میان خواهیم گذاشت.

لوازم آرایشی که برای استفاده در فصل تابستان مناسب است

در هوای گرم باید از کرم‌های ضد آفتاب بدون چربی و بی رنگ و یا  ضدآفتاب‌هایی که دارای کمترین رنگ هستند استفاده کنید. کرم‌های ضدآفتاب با رنگ‌های روشن میتواند گزینه‌ی مناسبی برای پوشش صورت در فصل تابستان باشد. بهترین انتخاب استفاده از کرم‌هایی  است که SPF آنها از 15 به بالا باشد و نزدیکترین رنگ به رنگ پوست شما را داشته باشد. کرم ضدآفتاب بی‌رنگ اریکه مرطوب کننده پوست و فاقد چربی است و از ایجاد آکنه بر روی پوست جلوگیری می‌کند. این کرم ضد آفتاب دارای SPF 50 است و به خوبی از پوست محافظت می‌کند. می‌توانید این محصول را در دسته بندی ضد آفتاب‌ها در فروشگاه اینترنتی مدیاژ مشاهده و بررسی کنید.

انتخاب کرم‌پودر مناسب

بعد از استفاده از کرم‌ ضد آفتاب، برای زیر سازی آرایش باید از انواع کرم‌ پودر استفاده کرد. در نظر داشته باشید که اگر به‌طور معمول از کرم پودر چرب استفاده می‌کنید آنها را  کنار بگذارید و از کرم پودرهای خشک استفاده کنید، به این علت که در روزهای گرم معمولا پوست کمی چرب‌تر می‌شود و چربی کرم پودر را افزایش می‌دهد و موجب پایین آمدن ماندگاری آرایش می‌شود.

 از جمله کرم پودرهایی که برای استفاده در فصل تابستان مناسب است کرم پودر فیت می میبلین Maybelline است که برای استفاده بر روی پوست‌های چرب و معمولی طراحی شده است  و جلوه‌ای مات دارد. این کرم پودر دارای خاصیت پر کنندگی منافذ باز پوست است و با شیدهای رنگی متنوع برای استفاده بر روی انواع پوستها با رنگهای مختلف مناسب است. همچنین این کرم پودر جزء محصولات محبوب موجود در فروشگاه اینترنتی مدیاژ است.    

استفاده از پنکیک مات

با گرم شدن هوا چربی پوست نیز افزایش پیدا میکند و موجب براق شدن پوست می‌شود که جلوه آرایش شما را بر هم می‌زند برای اینکه از برق ناشی از چرب شدن پوست جلوگیری کنید می‌توانید بر روی نقاطی از پوست که دارای چربی بیشتری است مانند بینی، چانه و پیشانی از پنکیک‌های مات استفاده کنید. برای کاهش و کنترل چربی پوست و کم کردن برق ناشی از آن پنکیک فوق‌العاده مات پوپا محصولی بسیار مناسب و  کاربردی است این محصول علاوه بر صاف و یکدست کردن آرایش فاقد چربی و پارابن است و به کاهش و کنترل چربی پوست کمک می‌کند. بافت سبک و نرم این پنکیک حس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند و همچنین دارای SPF50 است که موجب محافظت پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید می‌شود. فروشگاه اینترنتی مدیاژ برای استفاده از پنکیک در فصل تابستان پنکیک فوق‌العاده مات پوپا را به شما پیشنهاد می‌کند.

جلوگیری از ریزش آرایش چشم‌ها

آرایش چشمها نسبت به دیگر نقاط صورت خیلی زود در گرما حالت خود را از دست می‌دهد، به همین علت باید قبل از آرایش چشم بر روی پلک‌ها کمی پنکیک بزنید تا آرایش روی چشم‌ها تثبیت شود. بعد از زدن کرم پودر اگر قصد زدن سایه بر روی چشم‌های خود دارید بهتر است از سایه‌های پودری استفاده کنید چون سایه‌های کرمی معمولاً دارای نرم کننده هستند و دوام بالایی ندارند. از میان انواع سایه‌ها سایه چشم تک رنگ مای به دلیل کیفیت بسیار بالا نیاز به استفاده از اسپری فیکساتور ندارد. این محصول با پوششی یکدست و رنگ‌دهی بسیار مناسب با بافتی نرم و ابریشمی و نمایی مات و براق یک محصول عالی و با کیفیت است.

خط چشم

 برای استفاده از خط چشم دقت داشتع باشید که خط چشم‌های ژله‌ای و مایع که ضد آب هستند برای فصل تابستان مناسب‎ترند چون با عرق کردن حالت خود را از دست نداده و ریزش نمی‌کنند و می‌توانند جایگزین مناسبی برای مداد چشم باشند. خط چشم مویی ضدآب دبورا DEBORAH محصولی ایده‌آل برای طراحی خط چشمی دقیق است. این خط چشم علاوه بر دارا بودن رنگدانه‌های غنی و پوششی بالا ضد آب است و ماندگاری بالای دارد و در روزهای گرم دچار ریزش نمی‌شود. این خط چشم مویی پس از استفاده به سرعت بر روی چشم خشک شده و جلوه‌ای زیبا و براق دارد.

خط لب

برای بالا بردن ماندگاری رژلب در فصل تابستان باید قبل از استفاده از رژلب باید خط لب کشیده شود. خط لب بر روی لب مرزی ایجاد می‌کند که رنگ رژلب از آن بیرون نزده و پخش نمی‌شود. برای اینکه لب‌ها جلوه زیباتری داشته باشند بهتر است که از خط لب همرنگ با رنگ لب‌هایتان استفاده کنید. مداد لب پیچی لانگ لستینگ دبورا پوششی یکدست دارد که علاوه بر اینکه مانع از پخش شدن رنگ رژلب می‌شود برای کانتور و فرم دهی لب‌ها نیز بسیار مناسب است و نمای طبیعی و زیبا بر روی لب‌ها ایجاد می‌کند

استفاده از پودر برنزر

پوست برنزه از آن دسته از لوازم آرایشی است که محبوبیت خاصی بین خانم‌ها و حتی آقایان دارد و زیبایی خاصی به چهره می‌بخشد. برای اینکه رنگ پوستتان طبیعی به نظر برسد بهتر است که پودر برنزه را بر روی پیشانی، گونه‌ها، چانه و بینی استفاده کنید. همچنین با استفاده از پودر برنزه می‌‎توان ناهمواری‌های پوست را پوشش داد. اگر به دنبال عمق دهی و گرما بخشی به پوستتان هستید پودر برنزه شکلاتی بورژوآ که یک برنزر بسیار نرم و ابریشمی با نمای نهایی طبیعی است که به زیبایی پوست شما را برنزه می‌کند و گرما بخشی فوق‌العاده‌ای دارد.

لوازم آرایشی فیک می‌تواند آسیب غیر قابل جبرانی بر روی پوست ایجاد کند، توجه داشته باشید که برای خرید لوازم آرایشی به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی مدیاژ تمام محصولات خود را با ضمانت اصل بودن کلا در اختیار کسانی که قصد خرید آنلاین لوازم آرایشی دارند قرار داده تا با خاطری آسوده لوازم آرایشی مورد نظر خود را خریداری کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: لوازم آرایش فصل تابستان فصل تابستان لوازم آرایشی استفاده کنید برای استفاده بر روی پوست کرم پودر ضد آفتاب خط چشم چشم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است

استاندار ایلام با بیان اینکه استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است گفت: با توجه به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک، استقرار یک بالگرد نیروهای مسلح در ایلام ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ حسن بهرام نیا امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در دیدار با رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح ضمن قدردانی از همراهی و همکاری ستاد کل نیروی مسلح در کنگره جهانی اربعین‌حسینی، اظهار کرد: ستاد کل نیروهای مسلح همواره بستر را برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین‌حسینی فراهم می‌کند.

وی از تأمین زمین مورد نیاز و دیگر نیازمندی‌ها برای استقرار تیپ مستقل ارتش در استان ایلام خبر داد و افزود: به دلیل موقعیت مهم و راهبردی استان ایلام در کشور، استقرار تیپ مستقل ارتش به عنوان یکی از مطالبات دیرینه استان بسیار مهم و اساسی است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در صورت وجود تیپ مستقل ارتش در ایلام، نیروهای بومی کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سایر استان‌ها خدمت می‌کنند می‌توانند در استان ایلام خدمت کنند و این مهم در آرامش و مدیریت زمان و اقتصاد بسیار مهم است.

بهرام‌نیا با اشاره به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، اضافه کرد: استقرار یک بالگرد نیروهای مسلح در ایلام ضرورت دارد بنابراین زیرساخت و پشتیبانی برای استقرار بالگرد تأمین می‌شود و امید می‌رود این بالگرد در استان مستقر شود.

وی با اشاره به حضور فرماندهان عالی‌رتبه ستاد کل نیروهای مسلح و بازدید از زیرساخت این ستاد در استان ایلام، تصریح کرد: امید می‌رود این بازدیدها منشأ خدمات فراوانی برای استان باشد چرا که همراهی و هماهنگی نیروهای مسلح برگرفته از ولایت‌پذیری است.

استاندار ایلام با اشاره به پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم منحوس صهیونیستی، گفت: این اقدام مایه افتخار هر ایرانی است. سپاه مقتدر با مشارکت نیروهای مسلح با انسجام و وحدت، این عملیات مهم را انجام دادند و موجب شدند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: با همکاری همه نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش و اعضای شورای تأمین، هارمونی خدمت در استان شکل گرفته است.

تأمین امنیت با هم‌افزایی و کمک مسئولان استان محقق می‌شود

امیر بهمن بهمرد، جانشین عملیات ستاد کل نیروهای مسلح نیز تاکید کرد: کنگره اربعین‌حسینی به عنوان آبروی نظام در ایلام باشکوه برگزار شد که در این راستا از تمام اعضای ستاد اربعین و در رأس آن استاندار ایلام که به صورت میدانی پای کار بودند قدردانی می‌کنم.

وی با قدردانی از حمایت‌های استاندار ایلام از نیروهای مسلح در استان، افزود: نیروهای مسلح وظیفه تأمین امنیت را دارند و این امنیت با هم‌افزایی و کمک مسئولان استان و شخص استاندار به عنوان مدیریت ارشد استان حاصل می‌شود.

جانشین عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پاسخ دندان‌شکن ایران اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی، ادامه داد: به دلیل ضربه موشکی ایران به استکبار، نیروهای مسلح بیش از گذشته مورد هجمه و رصد نظام استکبار قرار می‌گیرد.

کد خبر 748842

دیگر خبرها

  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آنها را کند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد