Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از 358 هزار تن گذشت.  
برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و 113 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که 882 مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 358 هزار و 905 تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، 141 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۰ هزار و 643 تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه 309 هزار و 464 تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: 3841 تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۳ میلیون و 36 هزار و 711 آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت استان‌های مختلف کشورمان گفت: ️استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۸ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۴.۹ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است. در مورد نرخ بهبود در ویکی تابناک بیشتر بخوانید در مورد نرخ مرگ در ویکی تابناک بیشتر بخوانید   برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت اینجا ویروس کرونا نرخ مرگ کووید19 کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 شب های محرم هفته دولت نرخ مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود

به گزارش همشهری آنلاین؛ مهدی علیزاده درباره تکمیل و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری ۸۲۶ اتوبوس وارد پایتخت شده است. تا پایان اردیبهشت ماه شرکت اسنا ۶۰ دستگاه و تا پایان خرداد شرکت عقاب ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را تحویل ما می دهند. با این حساب ۲۶۰ اتوبوس داخلی به میزان ذکر شده اضافه خواهد شد.

او در ادامه اظهار کرد: این روند را تا پایان شهریور ادامه خواهیم داد و به این ترتیب تعداد اتوبوس ها حدودا به بالای ۱۵۰۰ اتوبوس می رسد.

علیزاده با بیان اینکه این اتوبوس ها همگی شماره گذاری شده اند، تاکید کرد: فقط ۹۷ دستگاه اتوبوس که از سمت وزارت کشور به ما تحویل داده شده است پلاک گذاری نشده بود که با هماهنگی راهور شماره گذاری شده و در خطوط جاری کردیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه عنوان کرد: بنابراین هیچ اتوبوس بدون پلاکی نداریم که به بهانه پلاک متوقفش کنیم.

او درباره مهندسی خطوط سطح پایتخت نیز بیان داشت: مهندسی خطوط را آغاز و برنامه ریزی کردیم تا در تعدادی از خطوط که از نظر بار مسافر احتیاجی به اتوبوس ندارند مینی بوس جایگزین کنیم تا در خطوط پر ازدحام اتوبوس بیشتری داشته باشیم.

علیزاده گفت: این اقدام را در نزدیک ۵۰ خط انجام دادیم.

او در پایان با اشاره به راه اندازی تعمیرگاه مخصوص اتوبوس های برقی در تهران، خاطرنشان کرد: قرار است تا با ۲ شرکت عقاب و اسنا به مذاکره بپردازیم تا خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی را به شرکت های داخلی واگذار کنیم.

کد خبر 850334 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه شهردارى تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • بهبود لکنت زبان در مبتلایان به اختلال گفتاری با استفاده از ویدئو کلیپ
  • تیراندازان ایران از صعود به مرحله نهایی باز ماندند
  • بهبود لکنت زبان در مبتلایان به اختلال گفتاری با استفاده از ویدئو
  • افزایش تولید نفت به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه در روز | جدیدترین آمار از وضعیت صدور کارت سوخت
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند